4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Als je lang bent - en dat ben je - zou ik zeker comfort class kiezen. Met een vriend van mij die 2.00 lang is heb ik al heel wat vluchten gemaakt en zeker bij chartermaatschappijen kan hij vaak niet normaal in een stoel zitten. Die extra centimeters zijn extra zijn dan eigenlijk gewoon bittere noodzaak.
Een goede grap mag vrienden kosten.
Dimidium facti qui bene coepit habet: sapere aude.
Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get
Bij American Airlines is stoelafstand standaard 84 cm, en stoelbreedte 46cm, dit is ongeveer het meeste voor een Amerikaanse maatschappij, misschien ben je bij hun dan wel goedkoper uit?
Bij KLM is stoelafstand 79cm btw.
Ze zeggen zelf:
Economy Class = 71/76cm
Comfort Class = 79/84cm
Star Class = 89/99cm
[ Voor 41% gewijzigd door Microkid op 18-11-2005 20:27 ]
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Zo heette het 2 jaar geleden bij M.A.
meer beenruimte en een wat bredere armleuning, maar dan heb je het ook wel gehad.
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Ik heb dus recent met Martinair comfort class gevlogen. Beenruimte is inderdaad meer, zelfs ik (2.01m) kan er prima in zitten. Zeker als je gewoon je benen onder de stoel voor je legt kan je vrijwel languit liggen. De personal entertainment set is een draagbare audio/videospeler met een ingebouwde 16:9 LCD. De data staat op harddisk en het ding heeft iets van 10 recente films aan boord, evenals diverse opgenomen radiozenders, series, tekenfilms e.d. Voldoende materiaal om je gedurende uren zoet (lees: afgeleid) te houden. Wat ook wel handig was is het onbeperkte drinken. Je loopt gewoon even naar de keuken waar van alles staat. Hoef je niet steeds op de stewardess te wachten.
Tijdens het boeken van de upgrade via internet kan je meteen op een plattegrond je stoel reserveren. Dit heeft weer als voordeel dat je meteen je favoriete stoel kan boeken en wat later kan inchecken aangezien je niet meer hoeft te vechten voor de beste plek. Comfort class zit voorin het vliegtuig, zodat je ook lekker snel er weer uit bent.
Al met al is het die 49 euro best wel waard.
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)