Snelste AGP kaart. Welke? En waar evt. nog te koop?

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Erg balen dit.

Ik zit thuis namelijk met een ASUS K8V-X mobo. Die heeft geen PCI-e maar alleen AGP support voor videokaarten. Ik had vorig jaar gewoon voor een S939 mobo met PCI-e moeten gaan op de HCC :| Kan mezelf nu wel voor mijn kop slaan Afbeeldingslocatie: http://home.skyaccess.nl/d2tip446/smilie/bitchslap.gif

Het zit zo: (als je het niet wilt lezen scroll dan door tot onder de streep)

Een paar weken geleden koop ik een nieuwe videokaart.
En welteverstaan een 6800 GT 256MB AGP van Gigabyte.

Leuk, ik maak de doos open en ik zie meteen dat de doos al open is geweest. Lekker balen dus. Even terug ermee en vervolgens hoor ik dat ze geen andere meer hebben liggen voor me.
Nou ja, jammer dan, ze verzekerde me dat hij het wel gewoon zou doen en aangezien ik flinke korting had gekregen vond ik het wel best en ging ik akkoord.

Weer thuis ram dat ding in mijn AGP gleuf en boot mijn PC.
Perfect ding.

Tot 2 dagen later het hele apparaatje artifacts bij het leven op mijn TFT begon te knallen en hij er even later helemaal mee stopte. "FFS!", was mijn gedachte. Daar zit ik dan.. terug dan maar he.. Waarschijnlijk was hij doorgebrand. Hij deed iig niets meer en ik heb er niks speciaals mee gedaan.
Gelukkig kreeg ik meteen mijn geld terug want ze konden niet meer aan een vergelijkbare kaart komen.

Weer thuis aangekomen ben ik begonnen met zoeken naar online shops via de tweakers.net pricewatch. Op een gegeven moment had ik er eentje te pakken die voor een mooie prijs een AGP versie had liggen _o_
Ik die man nog gebeld om expliet te vragen of het niet toch stiekem een PCI-e was die ze hadden liggen. Nee, het was een AGP volgens de beste man.

Na 1,5 week wachten lag er nog steeds geen postkantoor briefje op mijn deurmat en was er nog geen Ali aan de deur geweest met een mooie graka in zijn handen. De komende dagen heb ik meerdere malen gebeld naar die zaak om te vragen of ie al eens binnen was tot ik vandaag opeens een mailtje kreeg dat het toch een PCI-e versie bleek te zijn!!!!
OMFG heb ik dus weer 2,5 voor niks zitten wachten :/

Ik heb ze een pissig mailtje gestuurd dat ze voortaan wat beter moeten opletten e.d. en mijn order direct gecancelled.

Nu mijn vraag, zijn die AGP-kaarten nog ergens te koop dat jullie weten?
Of moet ik toch maar een S939 incl. PCI-e mobo gaan kopen en mijn mobo wat ik nu pas net een jaar heb de container in gooien? Het liefste hou ik dit mobo nog ff. Want anders moet ik ook weer een nieuwe proc kopen :/ :| (daar heb ik het geld gewoon niet voor).

Wat het iig moet zijn:

AGP
6800 GT
degelijk merk dus geen XFX of zo. Ik heb er gewoon zeer slechte ervaringen mee.

Iemand die een shop kent? Want ik weet nou niet meer wie ik nog kan vertrouwen via de pricewatch..

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
pricewatch: Asus Radeon X800 XL 256MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI, ViVo), AX800XL/2DHTV

dit iets voor je??? er zijn nog zat snelle kaarten voor AGP, maar ik heb het idee dat je je wat vastpint op die 6800?? never mind

[ Voor 8% gewijzigd door ThatsHollywood op 17-11-2005 17:53 ]

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Verkoop je bordje gewoon en koop een ;
- pricewatch: Asus A8N-E, nForce 4 Ultra (Sound, LAN, SATA-RAID) (Asus a8n-e pci-e)
of
- pricewatch: Asrock 939Dual-SATA2, M1695 (PCI-e/AGP, Sound, LAN, SATA II, RAID) (Asrock 939 dual sata2 pci-e en agp)

En je koopt een fatsoenlijk pci-e videokaartje. (6800GS ofzo)

[ Voor 11% gewijzigd door Bartjuh op 17-11-2005 17:58 ]

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

vervelend voor je, tot gister was er bij alternate voor 239 euro een 6800GT tekoop, AGP 6800GT's zijn erg prijzig omdat ze niet meer worden gemaakt, wel schijnt er een 6800GS op AGP te komen nog voor kerst (geruchten)

de 6800GT is eigenlijk totaal niet meer interresant omdat hij te duur is, je kan eventueel wel kijken naar een ATI X800XT (of X850XT/X800XT PE/X850XT PE, zijn bijna even snel)

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.

• benedictuz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-06 10:56
Na 1,5 week wachten lag er nog steeds geen postkantoor briefje op mijn deurmat en was er nog geen Ali aan de deur geweest met een mooie graka in zijn handen
Beetje badinerend niet?

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Bartjuh schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:58:
Verkoop je bordje gewoon en koop een ;
- pricewatch: Asus A8N-E, nForce 4 Ultra (Sound, LAN, SATA-RAID) (Asus a8n-e pci-e)
of
- pricewatch: Asrock 939Dual-SATA2, M1695 (PCI-e/AGP, Sound, LAN, SATA II, RAID) (Asrock 939 dual sata2 pci-e en agp)

En je koopt een fatsoenlijk pci-e videokaartje. (6800GS ofzo)
Je hebt wel een punt, goed board voor relatief weinig poen (asus heeft mijn voorkeur). Maar, dit zou betekenen dat ik ook een nieuwe proc nodig heb. Of moet ik die ook gewoon verkopen dan?
GoldenSample schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:05:
vervelend voor je, tot gister was er bij alternate voor 239 euro een 6800GT tekoop, AGP 6800GT's zijn erg prijzig omdat ze niet meer worden gemaakt, wel schijnt er een 6800GS op AGP te komen nog voor kerst (geruchten)

de 6800GT is eigenlijk totaal niet meer interresant omdat hij te duur is, je kan eventueel wel kijken naar een ATI X800XT (of X850XT/X800XT PE/X850XT PE, zijn bijna even snel)
Ach, balen dat van Alternate :( 239 is wel goedkoop trouwens voor een AGP, ik had em voor meer dan 350!! 239 euro zal wel PCI Express zijn geweest dan.. niet? :)

ATi is btw geen optie, ik draai Debian Linux en ATi drivers zijn gewoon een bitch dan.
En ja, dat weet ik zeker, ik heb namelijk een laptop met een ATi Radeon 9600 erin en alhoewel de drivers daar wel werken is Nvidia gewoon helemaal top qua hun support :)

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:19
GoldenSample schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:05:

Ik heb echt al minstens 2 weken geen 6800GT AGP op de Alternate site gezien hoor :? Ik zocht namelijk dezelfde kaart.

Uiteindelijk heb ik maar gekozen voor de 6800 non-gt/ultra, voor 150euries toch een goeie kaart.

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:39

Piggen

Lekker bakkie

http://www.tweakers.net/p...+gt&Action=&Landfilter=Ne

Het verschil tussen de goedkoopste PCI-e en de goedkoopste AGP-6800GT (allebei Leadtek) is zo'n €70 (uitgaande van 256MB-model). Lijkt me erg zonde om zoveel meer te betalen voor niets. Mij lijkt het dan interessanter om je huidige mobo en processor te verkopen en over te stappen op socket 939. Ben je ook weer helemaal bij :)

[ Voor 5% gewijzigd door Piggen op 17-11-2005 19:03 ]

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-08 22:50
Of koop binnenkort een X1800 voor AGP :Y)

ach...in een volgend leven lach je er om!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Die is niet van nVidia, of wel?

"ATi is btw geen optie, ik draai Debian Linux en ATi drivers zijn gewoon een bitch dan.
En ja, dat weet ik zeker, ik heb namelijk een laptop met een ATi Radeon 9600 erin en alhoewel de drivers daar wel werken is Nvidia gewoon helemaal top qua hun support"

[ Voor 3% gewijzigd door Piggen op 17-11-2005 19:07 ]

Verwijderd

Goh, wat grappig, het regent defecte 6800GT AGP kaartjes 8)7
Die van mij is dus ook defect (geheugen) na 4 maanden perfecte dienst geleverd te hebben.
Ik kan nu 239 euro terug krijgen (dagwaarde) of ik moet bijbetalen om een Ati in huis te halen die ongeveer even snel is |:( |:( |:(

Ik zit te denken om mijn defecte kaart te laten repareren (garantie) of idd om een PCI-E mobo + graka te kopen.

Verwijderd

Het is gewoon onzin om bijna 350 euro uit te gaan geven aan een 6800GT AGP vind ik.
Dan kun je beter een PCI-E mobo + 6800GT PCI-E kopen = hetzelfde bedrag.

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 19:20:
Het is gewoon onzin om bijna 350 euro uit te gaan geven aan een 6800GT AGP vind ik.
Dan kun je beter een PCI-E mobo + 6800GT PCI-E kopen = hetzelfde bedrag.
hou je nog geld over, een 6800GT AGP is totaal niet interresant om aan te schaffen qua prijs helaas...

verder, het linux verhaal had ik niet van je gehoord maar daar heb je _volkomen_ gelijk in...
dan zou ik de kat maar even uit de boom kijken of er een 6800GS op AGP komt

;) voor 300+ een 6800GT kopen vind ik eigenlijk een beetje zonde

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.

Verwijderd

Laat ik nou net mijn zo goed als perfecte Gainward 6800GT Golden Sample in de aanbieding hebben, die ik ga verkopen :) Voor rond de 250 euro is ie van jou. Nieuw was ie 5 maanden geleden 289 euro ;)
Alles zit er bij, bon, doos, drivers, kabeltjes, noem maar op.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 19:54 ]

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Allemaal erg bedankt voor de replies :)

Ik ga toch even een overweging uitdenken. Een nieuwe mobo is toch wel leuk, alleen lijkt niemand rekening te houden met een nieuwe proc die ik dan ook moet kopen :? Daar moet ik toch ook echt aan hoor...

Het is zo dat een AGP GT kopen voor >300 best wel onzin is ja. Dus ik zit nu best erg te twijfelen.

Ik moet nu ff weg, morgen zal ik er beter over nadenken (of in mijn slapeloze nacht :P ). En Lau22, ik contact jou denk ik nog wel :) Leuk btw dat je 250 euro zegt in je post en in je sig hebt staan: " (niet minder dan 200 euro)" :P ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 19:52:
Laat ik nou net mijn zo goed als perfecte Gainward 6800GT Golden Sample in de aanbieding hebben, die ik ga verkopen :) Voor rond de 250 euro is ie van jou. Nieuw was ie 5 maanden geleden 289 euro ;)
Alles zit er bij, bon, doos, drivers, kabeltjes, noem maar op.
Je hebt mail ;)

• Niks123Random3
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-07 08:58
Dus DeMoN, naar die 6800GT kan je fluiten :o :+

Verwijderd

Ik heb ongeveer een maandje geleden een Gainward 6800 Ultra AGP voor 225 gekocht, 2e hands. Deze is nog sneller dan de GT en met deze kaart houd ik het nog wel een tijd uit voordat ik naar PCI-E moet upgraden. Misschien ook iets voor jou, zo'n Ultra?

• Niks123Random3
  • Laatst online: 30-07 08:58
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 20:12:
Ik heb ongeveer een maandje geleden een Gainward 6800 Ultra AGP voor 225 gekocht, 2e hands. Deze is nog sneller dan de GT en met deze kaart houd ik het nog wel een tijd uit voordat ik naar PCI-E moet upgraden. Misschien ook iets voor jou, zo'n Ultra?
Die kaart staad geeneens in de pricewatch, wel de ASUS PCI-expres versie en die kost al een aardige cent. :o

Edit:
Hij bestaat in ieder geval wel :)

[ Voor 15% gewijzigd door Niks123Random3 op 17-11-2005 20:28 . Reden: typo ]

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Alsof de Pricewatch het criterium is voor het bestaan van een product ;)

Verwijderd

Hij bestaat zeker weten (er is zelfs een Golden Sample uitvoering van). Erg goede kaart met goede tools bijgeleverd voor OC'en enzo. Haalt ook snelle clock/memspeeds met standaard koeler.

Dus, DeMoN, ik zou je aanraden om opzoek te gaan naar een 2e hands 6800 Ultra! Je kan ze voor tussen de 200 en 250 euro al vinden..

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:44

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 20:36:
Hij bestaat zeker weten (er is zelfs een Golden Sample uitvoering van). Erg goede kaart met goede tools bijgeleverd voor OC'en enzo. Haalt ook snelle clock/memspeeds met standaard koeler.

Dus, DeMoN, ik zou je aanraden om opzoek te gaan naar een 2e hands 6800 Ultra! Je kan ze voor tussen de 200 en 250 euro al vinden..
Ik ga (om even erbij te melden) de hele HCC afspeuren maar de heilige graal op AGP gebied (in mijn ogen):

de Asus V9999GT, met een NV48 core! Gebakken op 110nm, 16p6v, goede stock koeler, hoge stock core voltage, 2 molex aansluitingen! Waren verkrijgbaar bij de Alternate voor 240€ some weeks ago, dus wie weet!
Een Ultra is natuurlijk ook goed, en de HCC is volgens mij dé plaats om nog eentje te vinden.

Ook is er een intressant gerucht gaande, afkomstig van The Inq:
De 6800GS op AGP met DDR3
Lees verder...

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Verwijderd

haha ik ben ook al van plan om de HCC af te struinen maar ik ga opzoek naar een 6800NU voor niet meer dat 160 en als die er niet is dan ga ik voor een 6600GT (XFX ofzo)

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:02

Deathchant

Don't intend. Do!

XFX is naar mijn idee een ZEER DEGELIJKE kaart!. Goeie overklok (fabrieks). Goeie koeling. presteert goed!

maar ja. AGP kaarten gaan langzaam eruit. ik ken een winkel in duitsland die de POV 6800Ultra heeft voor 250 euro.....
Ikzelf heb een gainward (ZIE SIG). DEGELIJKE shit :)

Kijk eens op komplett.nl, misschien dat zij nog wat van gainward hebben.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:53
Er zijn nog wel wat kaarten in omloop met X850XT (PE) chips... Misschien dat je daarmee geholpen bent? Zijn ook verdomd snel.... :)

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Tevens ook deze: nieuws: Mogelijk AGP-variant voor de nVidia GeForce 6800 GS
"Mogelijk AGP-variant voor de nVidia GeForce 6800 GS"

Misschien maakt dat je weer wat vrolijker ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Kawaii op 17-11-2005 22:08 ]

• Toolzman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-07-2024

Toolzman

Wunderbar!

ATI heeft trouwens net nieuwe drivers voor Linux uitgebracht. Heb je die drivers al getest?

Kijk hier maar eens.

[ Voor 29% gewijzigd door Toolzman op 17-11-2005 23:22 ]

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:11
Of je koopt voor 149 euro een ASUS V9999/TD Geforce 6800 128MB DDR AGP DVI + TV-out (zie pricewatch). Met een klein beetje geluk tweak je deze tot (bijna) het nivo van een GT. Hou je nog behoorlijk wat geld in je zak ook en kan je voorlopig weer een tijdje vooruit. :) En mocht tweaken toch niet lukken, zoveel langzamer is een 6800NU nou ook weer niet..(sowieso om voor dat beetje extra performance 2x zoveel te betalen...) 8)7

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Tsja, genoeg opties dus nog :)

Ik ben hier iig wel uit: Ik ga geen nieuwe PC halen. Dit omdat mijn systeem nu net 1 jaar is en het gewoonweg te ver gaat om het volgende weg te doen:

- AMD64 3400+ -> omdat deze S754 is.
- 1,5 GB RAM -> omdat het nieuwe mobo ook wel dal channel zal hebben
- Asus K8V-X mobo -> omdat hij verder nog gewoon goed is

Daarbij komt ook nog dat mijn WD 200GB HDD PATA is en niet SATA dus tsja..

Het beste is gewoon voor mij om nog een jaartje of 1,5 lekker door te gamen met een nieuwe videokaart erin. Ik hoopte dus een 6800GT AGP te kunnen scoren en vandaar dit topic ;)

Btw, het is echt hopen dat die GS versie AGP krijgt, dat lijkt me super! Of misschien dat ik idd voor een 2e hands Ultra ga. Maar ja, dat vind ik wel een beetje eng, nu was mijn niewe kaart namelijk ook na 2 dagen al kapot. Als je een 2e hands koopt lijkt me dat risico alleen maar groter!

Alsnog bedankt voor de replies, ik zal er nog eens even goed over denken :)
Toolzman schreef op donderdag 17 november 2005 @ 23:20:
ATI heeft trouwens net nieuwe drivers voor Linux uitgebracht. Heb je die drivers al getest?

Kijk hier maar eens.
Ja, heb ik al getest :)
Mooie installatie van de drivers! Alleen werkte 3D support niet meteen en voordat werkt ben je af en toe erg veel verder. Ook zitten er gewoon nog teveel bugs in en heb ik ATi ondertussen afgezworen. Bij Nvidia voel ik me gewoon lekkerder en dat gebruik ik altijd al :)

edit:
Kawaii schreef op donderdag 17 november 2005 @ 22:07:
Tevens ook deze: nieuws: Mogelijk AGP-variant voor de nVidia GeForce 6800 GS
"Mogelijk AGP-variant voor de nVidia GeForce 6800 GS"

Misschien maakt dat je weer wat vrolijker ;)
Ik zit net die thread te lezen en Nvidia moet wel gek zijn als ze het niet doen. Zelfs zoveel tweakers die nog een AGP'tje moeten hebben!

[ Voor 37% gewijzigd door DeMoN op 18-11-2005 08:46 ]

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:35

bakvis

Tweakers.Nerd

Inderdaad, ik zat ook al maande te zoeke naar een 6800GT, en nu ik eindelijk het budget heb zijn ze niet meer te krijgen. Nu heb ik gister maar een x800xt van connect3d besteld op www.alternate.nl, voor 259 euro. Alleen is deze kaart nu van de website af gehaald, dus ik hou mijn hart vast O-)

Maar ja wat is er tog met deze tijd, zodra er PCI-E uitkwam was AGP ineens niet goed genoeg meer om een kaart op uit te brengen. Maar ik weet tog bijna cker dat 50% van de tweakers nog op AGP draait en graag zou willen upgraden. Maar daar is niet meer de mogelijkheid voor :(

Mijn Specs

• PsychoHellDude
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-03 17:35
@DeMoN

Ik heb vergelijkbare situatie als jou gehad en mijn keuze is gevallen op de Asus v9999/td bij informatique.nl dit is de 1.01 revisie en zal je zeker op 95% kans unlocken en heb je een snellere versie dan de 6800GT, ik haal met gelijkwaardige sys specs +10.500 zonder over te clocken in 3dmark2003 en dit voor maar € 129,00

maar als je een keer een extra kroegavondje over slaat dan zou ik gaan voor de gt natuurlijk ;-)
nogmaals met deze vidkaart kan je een heel eind komen, q4, fear enz alles op highest possible, smooooooth!

canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:00
PsychoHellDude schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 09:24:
@DeMoN

Ik heb vergelijkbare situatie als jou gehad en mijn keuze is gevallen op de Asus v9999/td bij informatique.nl dit is de 1.01 revisie en zal je zeker op 95% kans unlocken en heb je een snellere versie dan de 6800GT, ik haal met gelijkwaardige sys specs +10.500 zonder over te clocken in 3dmark2003 en dit voor maar € 129,00

maar als je een keer een extra kroegavondje over slaat dan zou ik gaan voor de gt natuurlijk ;-)
nogmaals met deze vidkaart kan je een heel eind komen, q4, fear enz alles op highest possible, smooooooth!
hoe kom je aan die 95%?

• PsychoHellDude
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-03 17:35
9/10 volgens "Het grote 6800le topic" naja voila ;-) sommige kunnen miss de vertex shader niet unlocken en de ander de extra pipeline set...
maar wat ik hier gelezen heb op het forum is de slagingspercentage bij de asus groot!

[ Voor 8% gewijzigd door PsychoHellDude op 18-11-2005 10:47 ]

canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200

• Vince Dexa
  • Laatst online: 15-07 10:33
Zoals ik eerder al zei (toen nog geheel offtopic :X in het 6800GStopic) mijn asus bleek geheel unlockbaar 16p6v :P
en alles werkt ook nog. en dat voor 129,1 bij Informatique idd.

[ Voor 9% gewijzigd door Vince Dexa op 18-11-2005 11:15 . Reden: stomme tiepfout... ]

Now go away or I shall taunt you a second time!

• Sketchy
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-06-2023
Als je de v9999/td nog kan kopen voor die prijs zou ik zeker zo'n kaartje halen. Ik heb er ook 1die volledig unlockbaar is en scoor 11.500 met mijn k8v se deluxe bordje met 2800+ procje (dus ook socket 754) en dat is voor 130 euro natuurlijk perfect!! :9

Ik ben niet gek ik ben een raceauto BRRRRRMMMM!

• Vince Dexa
  • Laatst online: 15-07 10:33
dat gaat bij Informatique niet meer lukken... :'(
ze hebben van Nvidia nog maar 2 AGP kaarten: N6200 en FX5200. 8)7

Now go away or I shall taunt you a second time!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Voor €150 is het nog steeds een goede deal.

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:19
MPmad schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 14:56:
Voor €150 is het nog steeds een goede deal.
Jep, ik heb deze kaart vanmiddag binnen gekregen :)
Ben er dik tevreden mee! NFS Most Wanted op 1280x1024 met alles op high gaat vloeiend! :)

Heb nog nix aan overclocking gedaan, kan ik hiervoor rivatuner gebruiken om pipelines te unlocken?

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Ja, maar er is geen enkele garantie dat het ook gaat lukken.

Verwijderd

Ja is een van de betere prijs/kwaliteit kaartjes die V9999/TD. Ik heb hem ook besteld. Er zijn gewoon weinig goede prijzen voor AGP op het moment. Ik had 2 maanden geleden ook niet genoeg budget om voor rond de 240 euro een mooie AGP deal te doen. Toen was de tijd :'(

Van Nvidia is het aanbod nu schaars, van ATI heb je wel nog wat leuke keuzes.
Maar ik ga me wel vermaken met die ASUS, hopelijk is het de goede revisie :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:55

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Aanvankelijk leek deze topic nog ergens meer over te gaan dan een simpele "Welke ... moet ik kopen?" - vraag, maar ondertussen is die hoop onterecht.

Er staat hier niets dat niet met een paar reviews en de pricewatch in de hand gevonden kan worden, danwel in V&A.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.