Toon posts:

probleem met .exe .lnk

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hello tweakers.

Vandaag even een 2-tal extra casefans gemonteerd. Toen ik mijn pc weer aanzette deden al mijn snelkoppelingen (.lnk) en alle executables (.exe) het niet meer. Komt dit omdat de stroom er even af is geweest? Wat moet ik nu doen?

Bvd!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn dank is groot!
Ik had echt gezocht, maarja dit probleem kan je op zoveel manieren benoemen...
Wat wel vervelend is is dat alle iconen van mijn snelkoppelingen weg zijn. Hier ook nog een goede tip voor?
Nogmaals dank!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-03 14:23

r0b

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:46:
Mijn dank is groot!
Ik had echt gezocht, maarja dit probleem kan je op zoveel manieren benoemen...
Wat wel vervelend is is dat alle iconen van mijn snelkoppelingen weg zijn. Hier ook nog een goede tip voor?
Nogmaals dank!
.lnk's en .exe's werken wel weer? In principe zouden ze dan gewoon terug moeten komen, eventueel na een reboot.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Art_Crime,

Ik geloof graag dat je echt gezocht hebt, maar wij vinden het op GoT heel belangrijk dat je vertelt waarop je gezocht hebt (welke keywords bv.) en wat je dan zoal tegenkwam (links) met informatie die niet werkte.

Over dit probleem kan ik namelijk echt niet geloven dat je geen nuttige informatie tegen kwam, en dan is het voor ons helemaal gemakkelijk als je ons even vertelt welke informatie dan niet nuttig was zodat wij die niet nogmaals gaan voorstellen.

Naast het feit dus dat er geen echte inzet zichtbaar is, mis ik ook een goede topic titel - al met al genoeg reden om je topic te sluiten en dat ga ik nu dus ook doen. Open gerust een nieuw topic wat wel aan deze eisen voldoet.

Dit topic is gesloten.