Beste medetweakers, al geruime tijd geniet ik van mijn 6.1 surround (7channel stereo met muziek). De schrik zat er dan ook goed in toen ik er laatst achter kwam dat mijn subwoofer het niet meer deed. Wat ik ook probeerde (aan uit, automatisch/manual, zware bas/lichte bass en hard of zacht subwoofer volume) het mocht niet baten. Na een tijdje zonder subwoofer geleeft te hebben leefde hij ineens weer op. Ik helemaal blij tot ik diezelfde avond ineens een paar flinke ploffen hoorde. Shit dat zit niet goed dacht ik toen al. En ja hoor ik de volgende dag mijn muziek aanzetten bijna geen bas
. Ik krijg hem nu ook weer niet aan de praat en ben bang dat hij echt het loodje heeft gelegt. Het vreemde vind ik echter dat hij wel aangeeft het signaal te ontvangen (lampje gaat van rood naar groen op de sub) maar toch geen geluid produceerd. Dit was trouwens bij de eerste x ook al. Mijn garantie is vervallen maar ik hecht nog veel waarde aan mijn subwoofer (KEF psw2000) en hoop dat ook dat een paar audiofanaten/kenners mij kunnen helpen. Ik ben niet bang om iets uit elkaar te moeten halen dus alle ideeen die mijn woofertje eventueel weer een nieuw leven in kunnen blazen zijn welkom.
Bij voorbaad dank,
Jan
Bij voorbaad dank,
Jan