Jaja, Ik ik heb tegenwoordig last van lekkende en bol staande condensatoren op mn moederbord. Het gaat om de C's verantwoordelijk voor de afvlakking van de voedingsspanning voor de processor. Aangezien ik hier meerdere topics heb gezien van leden die hier last van hebben zal er vast wel iemand zijn die ergens een adresje heeft gevonden waar deze C's te vinden zijn.
Zelf heb ik verschillende leveranciers afgebeld. Helaas kon niemand mij aan C's helpen met onderstaande specs. Is er iemand die een adresje gevonden heeft? Het gaat om de volgende specs.
- 2200uF, 10V, low ESR. (lage serieweerstand, hoge serie geleiding
)
De enige die ik gevonden heb zijn de panasonic C's bij mouser.com. $8 voor een C waarvan ik er 11 nodig heb, dat vind ik teveel geld. Epox heeft tot nu toe nog niet op mn mails gereageerd. Alvast bedankt!
Owja de pc wijchert te booten.
Zelf heb ik verschillende leveranciers afgebeld. Helaas kon niemand mij aan C's helpen met onderstaande specs. Is er iemand die een adresje gevonden heeft? Het gaat om de volgende specs.
- 2200uF, 10V, low ESR. (lage serieweerstand, hoge serie geleiding
De enige die ik gevonden heb zijn de panasonic C's bij mouser.com. $8 voor een C waarvan ik er 11 nodig heb, dat vind ik teveel geld. Epox heeft tot nu toe nog niet op mn mails gereageerd. Alvast bedankt!
Owja de pc wijchert te booten.
[ Voor 4% gewijzigd door Oyster op 17-11-2005 16:19 ]