Toon posts:

[XP] Fout tijdens laden van besturingssysteem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen!

Ik heb een probleem met Windows!
Sinds gisteren kwam er rechtsonder een melding te staan dat er een bestand niet kon worden uitgevoerd en ik daarom SCKHost ofz moest uitvoeren ik heb er maar op geklikt en de melding kwam toen ook niet meer! Nu ik mijn computer vandaag opstarte kwam er in het zwarte scherm van windows (opstart scherm) onder: Boot from CD: te staan : Fout tijdens laden van besturingssysteem. Ik heb al geprobeerd om op F8 te drukken tijdens het opstarten en dan kan ik kiezen uit: Floppy of Hard Disc of HL-DT-ST DVDram GSA of Realtek Boot Agent
Ik druk dus op Hard Disk en dan kan ik weer kiezen uit : P.M WDC WD2500BB-22DWAO of uit Bootable Add-in Cards!
Ik druk dus op de bovenste maar weer gaat hij naar het zwarte scherm en komt de zelfde melding: Fout tijdens het laden van besturingssysteem. Ook als ik Bootable Add-in Cards heb geselecteerd komt weer diezelfde melding. Zo gebeurt dat ook bij : Floppy of Hard Disc of HL-DT-ST DVDram GSA of Realtek Boot Agent

Wat moet ik hier aan doen?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:18:
Hallo iedereen!

Sinds gisteren kwam er rechtsonder een melding te staan dat er een bestand niet kon worden uitgevoerd en ik daarom SCKHost ofz moest uitvoeren ik heb er maar op geklikt en de melding kwam toen ook niet meer!
Ik heb sterk het vermoeden dat je hiermee een virus hebt geïnstalleerd.

Kan je wel bij de harde schijf komen als je vanaf een CD boot?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
pven schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:24:
[...]

Ik heb sterk het vermoeden dat je hiermee een virus hebt geïnstalleerd.

Kan je wel bij de harde schijf komen als je vanaf een CD boot?
Ik heb geen CD van windows die heb ik morgen pas...
Hij instaleerde niks toen ik op SKChost gedrukt hebt.. en het was een egte meldiing van Microsoft en ik heb daarna nog een virusscan laten draaien...