Hallo, ik zit met een probleem. Ik heb een pagina helemaal opgebouwd met iframes, en wel met de volgende opbouw:
index.php - normale frames 'main' en 'menu'
main.php - de pagina geladen in het frame 'main', deze pagina bevat de iframes 'links' en 'linksonder'
links.php - deze pagina geladen in het iframe 'links', deze pagina bevat de iframes 'bovenaan' en 'lijst'
linksonder.php - de pagina geladen in het iframe 'linksonder'
bovenaan.php - de pagina geladen in het iframe 'bovenaan'
lijst.php - de pagina geladen in het iframe 'lijst'
Nu wil ik vanuit het frame lijst met een javascriptje automatisch een andere pagina in frame linksonder laden:
Maar ik krijg dat een fout op de pagina (je kent het wel, die melding van windows in de statusbalk), als ik erop klik, staat er dan linksonder niet gedefinieerd is.
Hoe kan dit ? Als ik het script vervang door <a href="ondermenu.php" target="linksonder">klik</a> en ik klik erop, dan werkt het wel!
index.php - normale frames 'main' en 'menu'
main.php - de pagina geladen in het frame 'main', deze pagina bevat de iframes 'links' en 'linksonder'
links.php - deze pagina geladen in het iframe 'links', deze pagina bevat de iframes 'bovenaan' en 'lijst'
linksonder.php - de pagina geladen in het iframe 'linksonder'
bovenaan.php - de pagina geladen in het iframe 'bovenaan'
lijst.php - de pagina geladen in het iframe 'lijst'
Nu wil ik vanuit het frame lijst met een javascriptje automatisch een andere pagina in frame linksonder laden:
code:
1
2
3
4
5
6
| <SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
redirTime1 = "1";
redirURL1 = "ondermenu.php?show=expanded&bid=<?=$lijst['ID']?>";
function redirTimer1() { self.setTimeout("linksonder.location.href = redirURL1;",redirTime1); }
redirTimer1();
</script> |
Maar ik krijg dat een fout op de pagina (je kent het wel, die melding van windows in de statusbalk), als ik erop klik, staat er dan linksonder niet gedefinieerd is.
Hoe kan dit ? Als ik het script vervang door <a href="ondermenu.php" target="linksonder">klik</a> en ik klik erop, dan werkt het wel!
[ Voor 13% gewijzigd door Dark Wanderer op 17-11-2005 15:58 ]
hand·te·ke·ning (de ~ (v.))