Logitech Harmony en B&O tv infrarood signalen

Pagina: 1
Acties:
  • 230 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Anoniem: 111971

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een Logitech Harmony 525 gekocht, en deze is top voor mijn radio/video/dvd speler.
Echter ik heb ook een B&O televiesie (BEOVISION MX2000 en MX7000).
Deze kunnen allebei bestuurd worden door een BEOLINK 1000 afstandsbediening.

Nou sturen deze afstandsbedieningen zogenaamde high frequency Infrarood signalen.
Hiermee kan de selflearning functie van logitech harmony 525 niet overweg.

Ik heb logitech gebeld en zei zeggen niks voor mij te kunnen doen.
Alles wat ik op de site zie staan over b&O en de oplossingen is als volgt

- Originele afstandbediening opsturen naar logitech zodat zij de codes kunnen maken
- Zelf de codes achterhalen (die heb ik ook wel op internet gevonden) en daar iets mee doen.
(maar ik zie nergens waar ik RAW codes kan invullen).

Logitech zegt zelf ook wel, dat de selflearning functie niet werkt, maar hij ze wel kan zenden.
Maar logitech poeiert me af, met alleen maar NEE NEE NEE kan niet.

Is er een manier om die signalen te converteren of iets,,, om ze er toch in te krijgen.
Via welke manier dan ook.
Please help... zonder de tv heb ik weinig aan dat ding.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:22

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mjah, als de signalen buiten het bereik van de AB liggen, lijkt het mij dat er weinig aan te doen valt...

Anoniem: 122995

Als de logitech remote ze wel aan kan om te zenden, maar niet om te lezen is dat toch erg vreemd. Misschien moet je eens de files vergelijken van keycodes met de files van andere remotes. Misschien dat andere remotesites zoals kameleon wel codes van B&O heeft?

Anoniem: 30386

Misschien kunnen ze je HIER helpen.

Topicstarter
Ja er zijn er meerdere met het probleem, maar er staat nog geen oplossing voor mij.
De b&o codes heb ik wel gevonden. Maar weet iemand hoe ik codes in de harmony kan invoeren?
gewoon de code gebruiken ipv dat selflearning wat niet werkt daarvoor

Anoniem: 30386

Anoniem: 111971 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 19:04:
[...]

Ja er zijn er meerdere met het probleem, maar er staat nog geen oplossing voor mij.
De b&o codes heb ik wel gevonden. Maar weet iemand hoe ik codes in de harmony kan invoeren?
gewoon de code gebruiken ipv dat selflearning wat niet werkt daarvoor
Ja maar misschien kunnen ze je verder helpen, want aan het eind van het topic is het iemand gelukt.
It’s taken a few weeks of tweaking by Harmony TS but I can now control my Beocentre 9000 with my H885. As psflynn said, they are very helpful - and very tenacious too it would seem. Many thanks to Terrence at Harmony TS.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 30386 op 17-11-2005 19:09 ]

Topicstarter
Anoniem: 30386 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 19:08:
[...]

Ja maar misschien kunnen ze je verder helpen, want aan het eind van het topic is het iemand gelukt.

[...]
Ja ik heb logitech nederland gebeld. Maar ik zal proberen om harmony support (engels) te bellen. Er moet toch iets zijn om die dingen te kunnen besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118498

ik hoop van harte dat het je gaat lukken,
ze moeten maar eens met een eenduidige standaard komen in de tv wereld.
zodat je geen 800 verschillende AB's nodig hebt. En dat het allemaal fatsoenlijk kan werken op een verzamel AB. Succes ermee !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
HET IS GELUKT.

ALLE NORMALE KNOPPEN WERKEN!
Harmony support gebeld en die pik daar heeft me topfijn geholpen.
Volgende week nog ff bellen om door te geven dat ie ook op andere type werkt.. (heb nu leen b&o).. mijne komt volgende week.
Pagina: 1