Op het werk heb ik een aantal submappen onder contactpersonen in outlook. Hierin heb ik per bedrijf de contactpersonen staan. Als ik nu via OWA deze probeer te vinden kan ik alleen maar kijken in de map contactpersonen en de algemene adreslijst. Als ik zoek vind ik ook geen enkel contactpersoon uit de submappen. Hoe kan ik deze toch vinden ?
Tevens zou ik graag willen weten hoe je alle gegevens krijgt als je op bijvoorbeeld contactpersonen gaat zoeken. Je moet dan in een van de velden zoals (naam,bedrijf, email) iets invullen. Vul je niets in dat kan niet. Terwijl als ik in de groep contactpersonen ga zoeken, en geen zoekgegevens in vul wil ik graag alle contactpersonen zien zoals dat in normaal outlook ook is.
En ja ik heb al hier rondgekeken en op google gezocht.
Graag jullie reactie op dit onderwerp.
Tevens zou ik graag willen weten hoe je alle gegevens krijgt als je op bijvoorbeeld contactpersonen gaat zoeken. Je moet dan in een van de velden zoals (naam,bedrijf, email) iets invullen. Vul je niets in dat kan niet. Terwijl als ik in de groep contactpersonen ga zoeken, en geen zoekgegevens in vul wil ik graag alle contactpersonen zien zoals dat in normaal outlook ook is.
En ja ik heb al hier rondgekeken en op google gezocht.
Graag jullie reactie op dit onderwerp.