Toon posts:

[Exchange] Contactpersonen uit submappen in OWA weergeven*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op het werk heb ik een aantal submappen onder contactpersonen in outlook. Hierin heb ik per bedrijf de contactpersonen staan. Als ik nu via OWA deze probeer te vinden kan ik alleen maar kijken in de map contactpersonen en de algemene adreslijst. Als ik zoek vind ik ook geen enkel contactpersoon uit de submappen. Hoe kan ik deze toch vinden ?

Tevens zou ik graag willen weten hoe je alle gegevens krijgt als je op bijvoorbeeld contactpersonen gaat zoeken. Je moet dan in een van de velden zoals (naam,bedrijf, email) iets invullen. Vul je niets in dat kan niet. Terwijl als ik in de groep contactpersonen ga zoeken, en geen zoekgegevens in vul wil ik graag alle contactpersonen zien zoals dat in normaal outlook ook is.

En ja ik heb al hier rondgekeken en op google gezocht.

Graag jullie reactie op dit onderwerp.

Verwijderd

Ik wil even meedelen dat ook ik hier naar op zoek ben.
Ik blijf zoeken op het internet, zodra ik wat vind zal ik deze post bijwerken.

Mocht iemand het al weten.... ik hou me aanbevolen ;)

• Boudi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 00:41

Boudi

Always Coca Cola

Ik weet dat dit al een erg oud topic is, maar ik heb exact dezelfde vraag als de TS: hoe kan OWA contactpersonen vinden in submappen in de Contacts-folder?

Met of zonder mayonaise?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dit lijkt mij een Exchange aangelegenheid :)
Welke versie daarvan gebruik je?
Ik verplaats je topic:
Officesuites en -software > Windows Servers en Server-software en verander even de titel: outlook web access contactpersonen > [Exchange] Contactpersonen uit submappen in OWA weergeven*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Boudi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 00:41

Boudi

Always Coca Cola

Ik gebruik in dit geval Exchange 2003 op een Windows 2003 server. Ik weet niet welke versie de oorspronkelijke TS gebruikte... :)

Met of zonder mayonaise?