Om de zoveel weken begint mijn stroomvoorziening, ipv 3.3 volt, ongeveer 3.8 á 4.0 volt te geven. Dit vindt mijn videoplank niet leuk en geeft dan ook een mooie waarschuwing popup.
Helaas blijft hij deze waarschuwing popup steeds opnieuw en opnieuw geven, totdat er ongeveer 260 schermpies openstaan.
Aangezien deze steeds op de voorgrond geplaatst worden, kan ik niet eens normaal Windows afsluiten.
Op de sites van de fabrikant kan ik niks over dit probleem vinden, en ook via Google lukt het me niet om iets te vinden. Ik heb zelf al alle bios opties bekeken en naar standaard terug gezet (over klokken en zo), maar ik moet toe geven dat ik niet zo een kei ben in het bios gedoe.
In een jaar tijd heb ik er ongeveer 4 á 5 keer last van gehad, dat dan iets tegen de 5 dagen lang aanhoud. Wat kan ik hier aan doen??
--------------------------------------------------------------------------
Op dit moment zijn dit mijn voltages:
12v is bij mij 11,49 volt
5v is bij mij 4,81 volt
3.3v is bij mij 4 volt <=== (het probleem)
en de Vcore is 1,6
Windows XP Professional, sp 2
1536 Mb RAM
Pentium 4, 2,8ghz
NVidia GF FX5900XT
Asus P4P800 SE moederplank
A Open, 300W DC output
Helaas blijft hij deze waarschuwing popup steeds opnieuw en opnieuw geven, totdat er ongeveer 260 schermpies openstaan.
Aangezien deze steeds op de voorgrond geplaatst worden, kan ik niet eens normaal Windows afsluiten.
Op de sites van de fabrikant kan ik niks over dit probleem vinden, en ook via Google lukt het me niet om iets te vinden. Ik heb zelf al alle bios opties bekeken en naar standaard terug gezet (over klokken en zo), maar ik moet toe geven dat ik niet zo een kei ben in het bios gedoe.
In een jaar tijd heb ik er ongeveer 4 á 5 keer last van gehad, dat dan iets tegen de 5 dagen lang aanhoud. Wat kan ik hier aan doen??
Op dit moment zijn dit mijn voltages:
12v is bij mij 11,49 volt
5v is bij mij 4,81 volt
3.3v is bij mij 4 volt <=== (het probleem)
en de Vcore is 1,6
Windows XP Professional, sp 2
1536 Mb RAM
Pentium 4, 2,8ghz
NVidia GF FX5900XT
Asus P4P800 SE moederplank
A Open, 300W DC output