Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Navman PIN570 pocket PC met Navman SmartST . Nu heb ik Tom Tom Navigator aangeschaft en geinstalleerd. Alles prima alleen kan er geen verbinding worden gemaakt met de satelieten. Dit komt volgens mij omdat mijn geintegreerde GPS antenne standaard op com8 zit en bij Tomtom wordt standaard gekeken naar com3. Nu heb ik overal gekeken waar ik de compoort kan veranderen maar ik kan het niet vinden.

Suggesties??

• Madcat
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Vaak duurt het een paar minuten voordat er verbinding kan worden gemaakt met de satalieten.
Je werkt dus niet met bluetooth neem ik aan, maar met een ingebakken GPS?
zelf heb ik een bluetooth module die zonder problemen werkt, en een vriend van me doet het met een draadje wat ook goed werkt.

voor de pc heb je wel software om compoorten te maken en daarna aan elkaar te koppelen, wat je kan doen is software vinden voor de ppc die dat ook kan doen. dus een com8 maken en dan com3 aan com8 koppelen

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Pocket PC 2003 Premium, kan je daarmee een com poort instellen?

• Peetman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:48

Peetman

Tjah....

Als je tomtom gps opstart kan je de com instelling veranderen.

Op het GPS tabblad -> vinkje linksboven uitvinken -> dan kan je de poort veranderen in de dropdown

[ Voor 46% gewijzigd door Peetman op 17-11-2005 17:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik hele andere software heb dan jij want ik kan dat allemaal niet.....

• Mr_x007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-11 18:11
bij Tomtom 5 kan je dat onder voorkeurern-->gps aanpassen. of gewoon een route plannen en dan de mededeling geen gps aantikken en stel in doen
Pagina: 1