Ik heb mijn Mini opgestuurd naar Apple wegens een brakke accu , Nou is het de G1 en vraag ik me af welke ik zal terug krijgen aangezien deze al lang uit productie zijn gehaald.
Ik heb al de doos gekregen waar die in moest en hij is al opgestuurd, ik heb dit als ik meegemaakt en kreeg toen een nieuwe. Ik heb hem net iets minder dan een jaar geleden gekocht dus het lijkt me dat ik moet aanbetalen voor een andere iPod ?
Aanbetalen? Echt niet. Je hebt recht op een werkend exemplaar van dezelfde generatie/grootte of een betere.
Je kan geluk hebben en een nieuwe mini krijgen, maar je moet toch gewoon afwachten wat je krijgt.
Sjoak: Accu zit wél in de garantie.
Je kan geluk hebben en een nieuwe mini krijgen, maar je moet toch gewoon afwachten wat je krijgt.
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Accu zit zeker in garantie, je krijgt naar alle waarschijnlijkheid een refurbished 1st gen Mini in nieuwstaat terug, was bij mijn 1st gen iPod ook zo.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Maar het lijkt me dat ze helemaal geen Mini's meer hebben? Moet ik dan de Nano als opvolger van de mini zien?
ow leuk, ik heb een g2 miniOxi schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:20:
Aanbetalen? Echt niet. Je hebt recht op een werkend exemplaar van dezelfde generatie/grootte of een betere.
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Hij is nu al meer dan een week weg en me status blijft op dispatch send staan
Nou staat er wel als ik op het dispatch nummer klik dat ze hem ontvangen hebben maar verder niks
Is het nou zo dat dat betekend dat ik zeker nog wel een paar dagen kan wachten op me nieuwe iPod?
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 14:55 ]
Bij mij duurde het 2 weken voordat ik de nieuwe kreeg.
bel Apple 
Ik snap het doel van je topic niet zo; je kan toch gewoon aan Apple vragen wat hun policy is?
Daarbij hebben ze als het goed is verteld wat de reparatie/vervangingstermijn zo'n beetje is. Vergeet niet dat je iPod naar ierland moet en weer terug, dat kan al een week duren op zich. Een beetje termijn is toch zeker 2-4 weken.
Ik snap het doel van je topic niet zo; je kan toch gewoon aan Apple vragen wat hun policy is?
Daarbij hebben ze als het goed is verteld wat de reparatie/vervangingstermijn zo'n beetje is. Vergeet niet dat je iPod naar ierland moet en weer terug, dat kan al een week duren op zich. Een beetje termijn is toch zeker 2-4 weken.
[ Voor 52% gewijzigd door chem op 24-11-2005 15:16 ]
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Ik neem aan dat we het recht hebben, vragen te stellen die ook ergens achter gevraagd konden worden. Nou heb ik meer aan ervaringen dan aan verwachte duur van Apple.
Het duurde BTW wel maar 1 dag voordat die doos hier was...
Het duurde BTW wel maar 1 dag voordat die doos hier was...
tuurlijk, maar is het niet handig om *eerst* de partij te bellen met wie je zaken doet, voordat je aan andere vraagt wat voor ervaringen zij hebben?
Als Apple bv zegt "het duurt 4 weken" maar bij iemand anders duurde het slechts 1 week; dan is de jouwe echt nog niet klaar na 1 week. Idem met de vervanging/reparatie van je iPod.
Als Apple bv zegt "het duurt 4 weken" maar bij iemand anders duurde het slechts 1 week; dan is de jouwe echt nog niet klaar na 1 week. Idem met de vervanging/reparatie van je iPod.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Apple zelf geeft 1 week aan , nou weet ik dat dit niet altijd te halen is daarom vraag ik om ervaringen. Maar laat het niet te veeel afdwalen naar het Apple Levertijden topic.
Wij hadden een 1G Mini die binnen het jaar stuk ging met de batterij.
Aanvraag voor nieuwe gedaan -> doos was er met een paar dagen.
Opgestuurd -> vervanging was er met ong. een week.
En je krijgt een 1G Mini terug. Daar hebben ze schijnbaar nog zat van. Degeen die wij kregen zag er _gloednieuw_ uit, dus ook geen refurb.
Aanvraag voor nieuwe gedaan -> doos was er met een paar dagen.
Opgestuurd -> vervanging was er met ong. een week.
En je krijgt een 1G Mini terug. Daar hebben ze schijnbaar nog zat van. Degeen die wij kregen zag er _gloednieuw_ uit, dus ook geen refurb.
Liege, liege, liegebeest!
Verwijderd
hoezo lijkt je dat? Dat lijkt mij juist wel, ze wordne alleen niet meer nieuw verkocht maar ze zullen ze vast nog wel hebben hoor. Ik weet bijna zeker dat je geen Nano krijgt! Gewoon een opgeknapte Mini 1G in nieuwstaat.Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:26:
Maar het lijkt me dat ze helemaal geen Mini's meer hebben? Moet ik dan de Nano als opvolger van de mini zien?
Omdat de iPod mini 1G al een jaar niet meer in productie is lijkt het me niet dat ze ze nog hebben liggen, 2G lijkt me logischer
Nee hoor, ze hebben voor gevallen zoals jij, nog zat 1G liggen
No production networks were harmed during this posting
+1 inzichtvolVerwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 19:09:
och joh, je krijgt meteen een 5G 60gb Video!

Ik heb toevallig vandaag mijn 1G iPod Mini opgehaald die ook terug was gestuurd wegens de batterij. Ik heb een (waarschijnlijk refurbished) exemplaar van de 1e gen. terug gekregen.
Overigens zijn alleen het circuitboard en de binnenkant van het LCD-scherm refurbished, de rest (batterij en behuizing) is altijd nieuw, toevallig vanmiddag nog over gehad met de jongen van MacHouse. Daarom kun je dus ook niet zien of hij refurbished is, volgens de jongen van MacHouse duidde het serienummer overigens niet op een nieuwe.
Heeft bij mij in totaal precies een week geduurd overigens, donderdag ingeleverd, donderdag week later weer opgehaald.
Overigens zijn alleen het circuitboard en de binnenkant van het LCD-scherm refurbished, de rest (batterij en behuizing) is altijd nieuw, toevallig vanmiddag nog over gehad met de jongen van MacHouse. Daarom kun je dus ook niet zien of hij refurbished is, volgens de jongen van MacHouse duidde het serienummer overigens niet op een nieuwe.
Heeft bij mij in totaal precies een week geduurd overigens, donderdag ingeleverd, donderdag week later weer opgehaald.
[ Voor 12% gewijzigd door Maurits van Baerle op 24-11-2005 20:55 ]
Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic
Verwijderd
Je krijgt gewoon een G1 hoor. Een maat van mij heeft gisteren nog een g1 binnengekregen, nadat hij zijn kapotte had opgestuurt.Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:55:
Ik heb mijn Mini opgestuurd naar Apple wegens een brakke accu , Nou is het de G1 en vraag ik me af welke ik zal terug krijgen aangezien deze al lang uit productie zijn gehaald.
Lijkt me duidelijk 
Overigens verwacht ik dat ze dat bij de Apple Service Desk ook wel hadden geweten
Overigens verwacht ik dat ze dat bij de Apple Service Desk ook wel hadden geweten
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.