Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Wat voor database gebruik je? Wat voor veldtype gebruik je voor het betreffende veld? In wat voor taal lees je de betreffende gegevens weer in?
Niek.NET schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:08:
Wat voor database gebruik je?
Laat me raden: MS SQL Server.Damien2004 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:05:
... via de sql query analyser ...
En deze twee lijken me ook niet echt belangrijk voor dit probleem (tenzij je het linebreak teken wil gaan replacen in je applicatie). Het probleem zit 'm in de wijze waarop de gegevens worden ingevoerd. Installshield 10 insert blijkbaar niet het gewenste teken voor een linebreak.Niek.NET schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:08:
Wat voor veldtype gebruik je voor het betreffende veld? In wat voor taal lees je de betreffende gegevens weer in?
Dus de vraag: op welke wijze worden de waarden via installshield ge-insert?
[ Voor 48% gewijzigd door Annie op 17-11-2005 14:28 ]
Today's subliminal thought is:
Het heeft verders geen extra functie maar het gaat er om dat we vaak gegevens in die tabel wijzigen en dan is het dus wat overzichtelijker.
Bij Install shield 10 gebruik ik ook een SQL script alleen behandeld hij deze anders dan bijvoorbeeld een *.sql documentje.
Ik zal dus echt een soort afscheiding in het script moeten verwerken omdat verders het script op de normale manier goed werkt.
Bij Install shield 10 gebruik ik ook een SQL script alleen behandeld hij deze anders dan bijvoorbeeld een *.sql documentje.
Ik zal dus echt een soort afscheiding in het script moeten verwerken omdat verders het script op de normale manier goed werkt.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Ik heb het reeds gevonden +char(30) + char(10)