Het probleem is ongeveer als volgt (lastig te omschrijven): het ingedrukt houden van de linkerknop van m'n Logitech G5 wordt na korte tijd 'vergeten'. Ik klik, hou de knop ingedrukt, beweeg m'n muis (zodat een selectiekader ontstaat), waarna vervolgens na verschillende tijdsintervallen het selectiekader verdwijnt. Alsof ik m'n linkerknop losgelaten zou hebben. Als ik doorbeweeg - het oude kader is dus ineens weg - dan begint ergens anders ineens een nieuw kader te ontstaan, welke ook weer verdwijnt.
Ook: ik wil een bestand slepen in verkenner, klik daarom met links op een bestand, hou de knop ingedrukt en sleep het bestand ergens heen. Die linkerklik wordt echter 'vergeten', dus alsof ik de knop weer los zou hebben gelaten.
Het ergste is dat in CS:Source m'n M4A1 1 kogel afvuurt, en vervolgens stopt, terwijl ik m'n knop ingedrukt houd
Het probleem wordt erger naarmate je sneller met de muis beweegt. Met de rechterknop overigens geen problemen...
Met SetPoint of standaard windows drivers maakt geen verschil, en het probleem doet zich ook voor op een PC van een huisgenoot.
Iemand anders misschien hetzelfde probleem (gehad)?
Ook: ik wil een bestand slepen in verkenner, klik daarom met links op een bestand, hou de knop ingedrukt en sleep het bestand ergens heen. Die linkerklik wordt echter 'vergeten', dus alsof ik de knop weer los zou hebben gelaten.
Het ergste is dat in CS:Source m'n M4A1 1 kogel afvuurt, en vervolgens stopt, terwijl ik m'n knop ingedrukt houd
Het probleem wordt erger naarmate je sneller met de muis beweegt. Met de rechterknop overigens geen problemen...
Met SetPoint of standaard windows drivers maakt geen verschil, en het probleem doet zich ook voor op een PC van een huisgenoot.
Iemand anders misschien hetzelfde probleem (gehad)?
[ Voor 6% gewijzigd door Loki op 17-11-2005 13:25 ]