Ik loop nu tegen iets heel vreemds aan. Een link naar een file wordt namelijk niet geopend, er gebeurt helemaal niets. Openen in nieuw venster doet niets (In FF 1.0.7 en IE 6.0). Echter, het gebeurt niet bij alle links:
Werkende link:
Niet werkende link, die dus helemaal niets doet:
Als ik de waarde van hrf copy paste naar een nieuw venster, wordt de jpg wel getoond.
Ik heb hier gezocht op links worden niet geopend e.d., maar ik ben volgens mij de eerste met dit probleem. Ik heb de niet werkende html-file ook gehaald door de W3C validator, maar hij zegt niets over die regel.
G: is een netwerkschijf, D: is een lokale schijf. Hier gaat het denk ik mis, maar ik heb echt geen idee wat. Ook geen rechtenprobleem oid, aangezien copypasten naar een nieuw venster wel werkt.
Bedankt alvast!
Werkende link:
HTML:
1
| <a id="FileLink" href="file://G:\DOCUMENTEN\OUDE CASTELLE.JPG" target="_blank">Link naar bestand</a> |
Niet werkende link, die dus helemaal niets doet:
HTML:
1
| <a id="FileLink" href="file://D:\ISSUE\TEST\DOCUMENT\OUDE CASTELLE KLEIN.JPG" target="_blank">Link naar bestand</a> |
Als ik de waarde van hrf copy paste naar een nieuw venster, wordt de jpg wel getoond.
Ik heb hier gezocht op links worden niet geopend e.d., maar ik ben volgens mij de eerste met dit probleem. Ik heb de niet werkende html-file ook gehaald door de W3C validator, maar hij zegt niets over die regel.
G: is een netwerkschijf, D: is een lokale schijf. Hier gaat het denk ik mis, maar ik heb echt geen idee wat. Ook geen rechtenprobleem oid, aangezien copypasten naar een nieuw venster wel werkt.
Bedankt alvast!