Toon posts:

The Movies vastloopprobleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu het spel The Movies. Maar elke keer wanneer ik het spel opstart en een Nieuwe game wil beginnen sluit het spel af terug naar windows.

Dit heb ik in mijn computer

AMD 800 Mhz
Geforce FX5200

Dit voldoet aan alles volgens de minimum requirments. Ik heb de nieuwste VideoDriver, DirectX 9.0c en Windows XP. Dus hij zou het moeten doen.

Heeft iemand hier ook last van of weet iemand een oplossing?

Graag :)

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-12 22:48
Je kan wel de nieuwste drivers hebben, maar dit wil niet automatisch zeggen dat dat ook meteen werkt.
Je zou kunnen proberen om de 1 na nieuwste drivers te pakken, en die te installeren.
Geluidskaart drivers ook geupdate toevallig? Niet dat het er mee te maken heeft, maar kan toch zijn...

Voortaan horen problemen met spellen in SPV ipv SGD ;)

[ Voor 19% gewijzigd door enira op 17-11-2005 13:30 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
The Movies vereist ook de nieuwste versie van Windows Media player. Probeer die eens te verwijderen en opnieuw te installeren!

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry had ik moeten weten..

Maar het aparte is..

Als ik Sandbox ga spelen. een custom game dat er nog helemaal niks is in het begin. Dan doet hij het eventjes en dan als ik iets van een gebouw ga bouwen of een actie ga ondernemen loopt het vast naar windows, dus ik heb het nu al iets van 10 sec gespeeld voordat hij vast liep..

En ik heb Windows Media Player ja :) alleen weet ik niet of ik de laatse driver van me geluid heb