Sinds eergisteren werken al mijn usb apparaten niet meer. even gekeken, op andere pc's wel, dus het ligt aan mijn pc. Het probleem is, ik weet niet of het een software, of hardware probleem is. Als ik normaal namelijk mijn pc aan zette, dan ging (voor zover ik het me kan herinneren) de led van m'n muis (optische, vandaar) altijd meteen aan. Dit is nu niet meer het geval, dus mijn vrees is dat op de een of andere manier mijn usb controler stuk is oid?
Ook heb ik in windows zitten kloten, maar ik krijg het niet aan het werk.
wat heb ik geprobeerd
Alle poorten appart geprobeerd
Usb aan en uit zetten in de bios
Aantal poorten in bios veranderd
Software verwijderen (uninstallen) in windows device manager
opstarten en windows laten installen
VIA Hyperion drivers opnieuw geinstalleerd
andere usb 2.0 drivers geinstalleerd
Maar nog steeds zie ik dit: (let niet op de 2 gele vraagtekens, die zijn van m'n Tv-kaart)

Door andere drivers te proberen kan ik die Universal Serial Bus (USB) Controller wel 10 verschillende namen aan laten nemen, maar werken doet het nooit, ik zou ook niet weten wat het nu exact is, waardoor ik goede drivers kan selecteren, want misschien doe ik dat wel fout
De usb controller is die van een MSI KT3 ultra2.
Het zou fijn zijn als iemand me hiermee kan helpen, want als het echt hwmatig stuk zou zijn dan zou ik een pci kaartje moeten halen vrees is.
Ook heb ik in windows zitten kloten, maar ik krijg het niet aan het werk.
wat heb ik geprobeerd
Alle poorten appart geprobeerd
Usb aan en uit zetten in de bios
Aantal poorten in bios veranderd
Software verwijderen (uninstallen) in windows device manager
opstarten en windows laten installen
VIA Hyperion drivers opnieuw geinstalleerd
andere usb 2.0 drivers geinstalleerd
Maar nog steeds zie ik dit: (let niet op de 2 gele vraagtekens, die zijn van m'n Tv-kaart)

Door andere drivers te proberen kan ik die Universal Serial Bus (USB) Controller wel 10 verschillende namen aan laten nemen, maar werken doet het nooit, ik zou ook niet weten wat het nu exact is, waardoor ik goede drivers kan selecteren, want misschien doe ik dat wel fout
De usb controller is die van een MSI KT3 ultra2.
Het zou fijn zijn als iemand me hiermee kan helpen, want als het echt hwmatig stuk zou zijn dan zou ik een pci kaartje moeten halen vrees is.
[ Voor 3% gewijzigd door Maverick op 17-11-2005 11:54 ]
PSN: DutchTrickle PVoutput