Toon posts:

faxen via de computer met HP laserjet mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,
ik heb een vraagje over de all in one printers van HP. Het zit namelijk zo: op mijn werk moet er een nieuwe printer komen. Ik moest afgaan op de prijsklasse en ik heb de volgende printers van hp gevonden: de 3015, 3020, 3030 en de 3380. Nu is mijn vraag, kan ik met deze printers via mijn computer faxen ophalen en versturen? En kan ik de printer dan gewoon in het netwerk hangen of moet ik deze via de pc aansluiten om dit te doen? En zo nee, weten jullie dan misschien een printer van een ander merk waarmee dit wel kan?

bvd, joep

Verwijderd

Welkom op GoT :+

Ik zou zeggen lees eens de Faq http://gathering.tweakers.net/forum/faq/registerfaq
Het is nl niet de bedoeling hier zo'n vraag neer te plempen en dan maar hopen dat iemand jou een goed antwoord geeft.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb hier een 3015 staan. Die kan via de software faxen versturen. Ontvangen heb ik eigenlijk nooit geprobeerd.

Bij HP is het standaard dat de n variant een netwerk aansluiting heeft.

Even op HP.com zoeken en je had het zelf simpel kunnen vinden

[ Voor 40% gewijzigd door Gunner op 17-11-2005 11:09 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• DaRealRenzel
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:32

DaRealRenzel

Overtuigd Dipsomaan

Wil je nou een nieuwe printer of een LAN Fax mogelijkheid ? LAN Fax met bv. Small Business Server is nog eenvoudiger dan wat jij denkt te doen..

Nothing is a problem once you've debugged the code

Verwijderd

Topicstarter
ik dacht dat dat juist de bedoeling is van een forum maar vergeef mij als ik mijn vraag te snel heb gesteld. Ik heb nl met een deadline te maken dus vandaar.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:40:
ik dacht dat dat juist de bedoeling is van een forum maar vergeef mij als ik mijn vraag te snel heb gesteld. Ik heb nl met een deadline te maken dus vandaar.
De bedoeling van GoT is dat je eerst zoekt, daarna pas een topic opent op GoT (en op z'n minst aangeeft wat je al gedaan hebt).

Ik denk dat je even lang bezig was geweest op HP.com als hier een topic inkloppen

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het idd gevonden nu ik had de handleidingen niet gezien,
sorry voor de "overlast"

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-02 13:32
Volgens mij wil je echt geen faxen ontvangen met je computer, die moet dan namelijk altijd aan staan.. Da's minder..

Verwijderd

Topicstarter
nee het ging er meer om dat wanneer er een fax verstuurd moet worden mijn collega's niet iedere keer naar beneden hoeven te lopen. Ophalen via de pc is niet echt een vereiste.

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-01 11:11
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:46:
het ging er meer om dat wanneer er een fax verstuurd moet worden mijn collega's niet iedere keer naar beneden hoeven te lopen.
off topic : Da's een secundaire arbeidsvoorwaarde, dat heet bedrijfsfitness :+

Abort, Retry, Quake ???

Verwijderd

Topicstarter
zoiets zei ik ook al maar toen zeiden ze dat ik maar in mn vrije tijd moest gaan fitnessen.
Maar nu heb ik nog een vraagje, ik had gister de HP customer service gemaild, die zouden binnen een dag een antwoord sturen maar dat hebben ze nog steeds niet gedaan. Kan ik volgens jullie die functie via iedere computer gebruiken of kan dat alleen op een bepaald werkstation?
Pagina: 1