Toon posts:

pc blijft hangen bij boot "verifying DMI pool data.."

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Waarvoor kan een pc daar blijven hangen? na enig aan en uitzetten start hij wel door?
Wat gebeurt er in dit proces van het verifying van DMI pool data, wat is er defect?

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:57

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

heb je iets meer informatie over je computer?
Dus denk aan moederbord, processor en wat voor geheugen heb je en wat is je bios versie?
Zonder dat kunnen wij natuurlijk niet zomaar zeggen wat er mis mee is.

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Ook graag het OS vermelden. Het kan daarmee te maken hebben omdat verschillende OS'en verschillend om gaan met master/slave settings en daarmee kan dit wel eens te maken hebben.

Heb je btw al de moeite genomen om google te gebruiken?
Ik kwam na 4 sec. zoeken namelijk al op dit uit:
http://www.computerhope.com/issues/ch000474.htm

Lijkt me toch aardig wat nuttige info. Wat heb je zelf al geprobeerd bijv?

[ Voor 41% gewijzigd door DeMoN op 17-11-2005 10:55 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:14

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die melding komt toch vanuit die bios? Zou het OS weinig invloed hebben. Ik kan me herinneren dat ik zo'n melding had, was het een gevalletje van lege cmos batterij.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Jouw topicstart voldoet helaas niet aan het PMG Beleid :) We kunnen op geen enkele manier uit je topicstart opmaken wat je allemaal met behulp van de op het Internet beschikbare naslagwerken hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem. En dat is dus niet de bedoeling hier op GoT ;) Neem eens de Algemene gedragsregels (Netiquette) door om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten :)

Dit topic is gesloten.