Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hier een mp3-leek.

Ik zoek een (mp3-?)speler met een radio die ik tevens in mn usb-poort kan pluggen. En die mijn speler voedt via de pc (zonder dingen te hoeven installeren) en dat ik dus kan afspelen zonder een batterij te gebruiken. Heet dit plug-n-play?
Als er wat mp3 geheugen op staat, is dat mooi meegenomen. Maar niet noodzakelijk. 'T moet ook niet te duur worden.

Dit zal waarschijnlijk een mp3-speler moeten worden met ingebouwde fm-tuner, of zijn er ook apparaatjes te koop die alleen een radio hebben?

Iemand een idee?

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Ik heb een oude iBead 256 welke een FM tuner heeft en via USB laad.

Kieskeurig

Afbeeldingslocatie: http://www.kieskeurig.nl/images/product/8C172620970DE7E3C1256CDC005359B3.jpg

[ Voor 60% gewijzigd door Roeligan op 17-11-2005 10:35 ]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Waarom wil je een apparaat dat alleen radio heeft op je pc aansluiten? Er zijn overigens genoeg spelers te vinden die opladen via USB, UMS zijn en een radio hebben, heb je zelf al ns gezocht?

Verwijderd

Topicstarter
Roel, bedankt voor je reactie!

Strak spelertje, deze heeft een ingebouwde accu. Is dat wat ik nodig heb? (weet eig. niet waar mijn voorkeur naar uit gaat)

En de radio, is die een beetje van behoorlijke kwaliteit? Hoe kun je dat eigenlijk controleren?

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Wat je zoekt is een speler met een ingebouwde accu en FM-radio. Echter zijn er daar enorm veel van, dus ik zou maar eens gaan zoeken.
Enkele voorbeelden:

http://www.gizmodo.com/archives/iaudio-u2-review-025117.php
http://www.mp3man.nl/product/17419
http://www.mp3man.nl/product/17417
http://www.mp3man.nl/product/16045
enz...

En over de kwaliteit, zoek op google naar "productnaam review" en je weet het...

[ Voor 12% gewijzigd door Worldwide op 17-11-2005 16:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:08:
Waarom wil je een apparaat dat alleen radio heeft op je pc aansluiten? Er zijn overigens genoeg spelers te vinden die opladen via USB, UMS zijn en een radio hebben, heb je zelf al ns gezocht?
ik wil dat ding voornamelijk op school gebruiken. In de pc pluggen en radio luisteren ..

@worldwide: bedankt maat, ik ga op zoek ;)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:38:
[...]

ik wil dat ding voornamelijk op school gebruiken. In de pc pluggen en radio luisteren ..

Ah zo.
Mp3spelers met een goeie radio kun je onder andere vinden bij Cowon en iRiver. Ik heb zelf altijd goeie ontvangst gehad met iRiver, erg plezierig.

Verwijderd

Topicstarter
Yep, die twee waren mij inderdaad ook opgevallen.

Maar wat mij nog niet helemaal duidelijk is, heb ik nou een speler met accu nodig? Want bij sommige spelers, die op een batterij werken, staat ook plug 'n play. Of houdt dit niet in dat je muziek kan spelen wanneer hij in de pc zit?

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:03

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:38:
[...]

Je kan toch ook gewoon via internet naar de radio luisteren?
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:30:
Yep, die twee waren mij inderdaad ook opgevallen.

Maar wat mij nog niet helemaal duidelijk is, heb ik nou een speler met accu nodig? Want bij sommige spelers, die op een batterij werken, staat ook plug 'n play. Of houdt dit niet in dat je muziek kan spelen wanneer hij in de pc zit?
Plug and Play wil zeggen dat je geen extra drivers nodig hebt om je speler te gebruiken in windows. Je kan em dus gewoon inpluggen en gebruiken, dit heeft niks met een accu of batterijen te maken.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Verwijderd

Topicstarter
RedFox schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:41:
Je kan toch ook gewoon via internet naar de radio luisteren?
Nee ..bij mij op school niet.
Plug and Play wil zeggen dat je geen extra drivers nodig hebt om je speler te gebruiken in windows. Je kan em dus gewoon inpluggen en gebruiken, dit heeft niks met een accu of batterijen te maken.
Oh okee, zoiets vermoedde ik al. Maar ik ging uit van de letterlijke vertaling ;)

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-11 21:04
Enne, radio luisteren terwijl je mp3speler in de PC zit lutk ook niet. Zou niet weten waarom je dit zou willen (gewoon naar je oordopjes luisteren, die je trouwens ook als antenne moet gebruiken), maar het is maar dat je 't weet.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Verwijderd

Topicstarter
Ja okee, je moet 'm dus gewoon inpluggen wanneer de accu leeg is. Ik dacht dat je gewoon kon luisteren en stroom van je pc kon gebruiken tegelijkertijd ..
Pagina: 1