Mijn MSN messenger geeft geen meldingen meer. Onder 'opties' staat echt alles aangevinkt. Dat ik een melding wil bij een nieuw mailbericht, als er iemand aanmeldt en als er iemand tegen me begint te praten. Als ik de geluidjes daar 'uitprobeer' dan doen ze het ook wel, maar als er daadwerkelijk iemand aanmeldt o.i.d. dan krijg ik geen geluidje en ook geen blokje rechts onder in beeld met de mededeling. Ik vind dit zeer storend, dat als je even iets anders aan het doen bent, je niet hoort wat er gebeurt. Mensen die inloggen of tegen je beginnen te praten kunnen dit verkeerd opvatten (is ook al gebeurd en daar baal ik van). Weet iemand of ik misschien toch ergens instellingen verkeerd heb, of wat er aan de hand is?
status op bezet?
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Ja, ik heb mn status vaak op 'bezet' staan. Goed om te weten dat ie dan niet werkt... Is dat de enige status waarbij hij geen meldingen geeft? Want bij 'offline weergeven' doet ie het wel.timow schreef op donderdag 17 november 2005 @ 09:30:
status op bezet?
Daar is offline weergeven ook voor, zodat jij anderen goed in de gaten kan houden, en anderen jou niet.
Bij bezet doet hij het niet, ik denk bij afwezig, lunchpauze, aan de telefoon en zo terug ook niet.
Bij bezet doet hij het niet, ik denk bij afwezig, lunchpauze, aan de telefoon en zo terug ook niet.