Baldur's gate (1)

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:50
Ik ga dit weekend samen met nog iemand op mijn 2 pc's baldur's gate multiplayer spelen.

heb je hiervoor de cd nodig?????
want ik heb geen 2 versies van dit spel.

Verwijderd

JA, daarvoor heb je in principe 2 (dus 10) cd's nodig, maar er zijn wel wat andere opties.

Het is mij bij BG 1 wel gelukt om het spel via het netwerk op 2 computers te installeren vanaf 1 cd-rom. Bij BG werkte het, bij de meeste andere spelen niet. ERg snel is het ook niet.

De eenvoudiger oplossing is om bij gamecopyworld.com een cd-crack down te loaden. Ik ben tegen illegaal copieren, maar voor multiplayer-thuisgebruik is dit een goede oplossing (het probleem speelt bij al dat soort spellen en ik ga echt niet BG 2 twee keer kopen, omdat mijn vrouw mee wil spelen)

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:50
dank je.

zal dit weekend even checken :)

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Als de een klaar is met laden de cd eruit halen en aan de ander geven, maar het is slimmer om ff een backupje te maken van die cd's...

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Kun je hem niet gewoon branden?

Verwijderd

Gewoon ff snel cd'tje doorgeven. Zo heb ik het ook grespeeld. Alleen is het nu tijd voor BG2 over het netwerk.

Adios *D

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-11 12:57

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ja, CD-tje doorgeven werkt perfect. En dat is vermoed ik nog legaal ook.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• IceStorm
  • Laatst online: 18:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op woensdag 23 januari 2002 23:20 schreef Lord Daemon het volgende:
Ja, CD-tje doorgeven werkt perfect. En dat is vermoed ik nog legaal ook.
Mwa, heel officieel denk ik zelfs niet maar ik gok dat ze er bij Bioware niet van wakker zullen liggen :P

Om nou met 10 cd's te liggen kloten is ook zo wat.

Eventueel een optie, 2x een full install (ja dat kost ruimte) en dat je allebei een andere cd hebt die je gebruikt. Weet niet of hetw erk maar wie weet.

• Lord Daemon
  • Laatst online: 03-11 12:57

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Als je full install doet moet je altijd CD 2 erin hebben IceStorm, dus dat helpt niet. ;) Dan moet je alsnog af en toe CD2 wisselen.

Ik raad een full install overigens wel aan, sowieso. Heb ik ook altijd gedaan, bij alle Bioware spellen. (Inclusief Torment, waar je handmatig de config-files moet gaan wijzigen. :) Stond overigens wel in de readme van de patch hoe dat moest geloof ik. Niet dat het zo moeilijk is om E:\CD1 te vervangen door D:\Games\Torment\CD1 , maar goed.)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-09 18:10
Ik heb 'm op DVD!! *D

Alleen kan ik 'm nog niet kopiëren... :(

DVD is zowat standaard voor PC's vraag me af waarom er niet veel meer games op DVD worden uitgebracht, het wisselen van CD's is zoooo lastig! |:(

• IceStorm
  • Laatst online: 18:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Lol, ik zie nu pas dat het topic 1 jaar oud is ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.