[XP] Mappen openen niet meer met linker muis*

Pagina: 1
Acties:

• chezzorilla
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-08-2024
Ik gebruik Windows XP. Van de ene op de andere dag is het volgende probleem ontstaan:
wanneer ik dubbelklik op een map wordt het commando 'zoeken' uitgevoerd, in plaats van het vertrouwde 'openen'. Met rechtermuis staat 'zoeken' vet boven 'openen'.
Ik heb geprobeerd om dit via configuratiescherm - mapopties te veranderen, maar dat lukt niet.
Ik dacht aan een fout instellinkje of zo.
Als iemand hiervoor een oplossing weet, houd ik me bijzonder aanbevolen.
Temeer omdat mijn laptop (die in hetzelfde netwerkje hangt en ook wordt gebruikt door hetzelfde groepje gebruikers) sind vandaag hetzelfde probleem heeft!! Bizar..
Heb voor de zekerheid de Norton virusscanner nog maar een keer aangezet op beide machines, maar die vindt niets..
Anyone have a clue??

chezzo

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm

Daar moet vast wel wat tussen staan (als ik op Google af ga tenminste).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Chandler479
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10-2019

Chandler479

*iBlink

Ik ben dit ook eens tegengekomen, kijk eens naar plaktoetsen.

thunderstruck

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Deze vraag is echt al best wel vaak voorbij gekomen, zoek eens even op GoT en je gaat heel wat topics vinden die hierover gaan waarin ook allemaal de oplossing staat (bv. [search=folder search])

Dan pas ik ook nog even je topic titel aan zodat het OS erin staat cfr. de Windows Operating Systems Policy, let hier aub ook zelf op voortaan :)

• chezzorilla
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-08-2024
Dank jullie wel, probleem opgelost via een linkje uit GoT naar Microsoft Support oplossing..

[ Voor 50% gewijzigd door chezzorilla op 17-11-2005 14:05 ]

chezzo