Sinds ik een nieuwe videokaart in mn systeem heb geplaatst slaat m'n pc helemaal vast tijdens spellen, met als gevolg dat ik het systeem moet rebooten. Het gaat om een XpertVision ATI Radeon 9800 Pro 256MB. De specs van mn systeem zijn:
Besturingssysteem: Microsoft Windows XP Professional SP2
DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c)
CPU: Unknown, 2000 MHz (12 x 167) 3000+
Moederbord: ASRock K7S41GX (2 PCI, 1 AGP, 1 AMR, 2 DDR DIMM, Audio, Video, LAN)
Chipset: SiS 741GX
Systeemgeheugen: 1024 MB (PC3200 DDR SDRAM)
BIOS Type: AMI (10/28/04)
En een 400 Watts voeding... moet voldoende zijn toch?
Eerst dacht ik aan een probleem met koeling (alleen fan op cpu en videokaart), maar ook met mn kast open blijft het probleem zich voor doen. Ook met geoptimaliseerde drivers blijft het fout gaan.
De laatste keer sloeg mn systeem helemaal UIT! Ik kan ook niet meer opstarten,er gebeurde helemaal niks meer. Ik heb toen de videokaart verwijderd en toen starte het systeem wel op. Daarna de kaart weer teruggeplaatst en toen starte de pc wel weer op, er wazig allemaal.
Heeft iemand een idee waar ik het probleem moet zoeken? Alvast bedankt!
Besturingssysteem: Microsoft Windows XP Professional SP2
DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c)
CPU: Unknown, 2000 MHz (12 x 167) 3000+
Moederbord: ASRock K7S41GX (2 PCI, 1 AGP, 1 AMR, 2 DDR DIMM, Audio, Video, LAN)
Chipset: SiS 741GX
Systeemgeheugen: 1024 MB (PC3200 DDR SDRAM)
BIOS Type: AMI (10/28/04)
En een 400 Watts voeding... moet voldoende zijn toch?
Eerst dacht ik aan een probleem met koeling (alleen fan op cpu en videokaart), maar ook met mn kast open blijft het probleem zich voor doen. Ook met geoptimaliseerde drivers blijft het fout gaan.
De laatste keer sloeg mn systeem helemaal UIT! Ik kan ook niet meer opstarten,er gebeurde helemaal niks meer. Ik heb toen de videokaart verwijderd en toen starte het systeem wel op. Daarna de kaart weer teruggeplaatst en toen starte de pc wel weer op, er wazig allemaal.
Heeft iemand een idee waar ik het probleem moet zoeken? Alvast bedankt!