Toon posts:

Display met verticale en horizontale gekleurde strepen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
kan mij iemand hiermee helpen.
Ik ging video files via skart aansluiting bekijken op TV. De beeld was stoterig. ik zette alle actiefe programas in de achtergrond uit maar dat hielp ook niet. Na paar keren opstarten liep vast.
Drivers met Driver Cleaner verwijderd in safe mode.
Omega drivers opnieuw geinstaleerd en scart kabel eraf gehaald en nu tijdens deze schrijven bevat mijn display weer fouten en sommige pictogramen zijn raar hervormd.
Ik weet niet wat de oplossing is, nog nooit meegemaakt.
Ik gebruik een Media Player Clasic en Divx Bundle Codecs.

Thanks voor je antword.. :)

Verwijderd

Problemen met beeldweergave?: *altijd* controleren of je dat nog steeds hebt bij installatie van de originele (oude) bijgeleverde drivers, en evt. een aantal extra versies.

Is het applicatie-specifiek (media speler), forceer dan een removal van alle codecs en installeer een ander codec-pakket, of een minder uitgebreide versie.

Is je systeem overgeklokt? Altijd controleren of je bij standaard speeds dezelfde problemen houdt. Controleer tevens temperaturen van systeem/CPU/VGA en of alle ventilatoren naar behoren draaien.

ps; het maakt het wat makkelijker voor mensen of iets herkenbaar is, als je je volledige specificaties neerzet, uitlegt wanneer het probleem begon, welke zaken je toen hebt geprobeerd en daarbij vermeld met welke versies indien drivers/software zijn gebruikt.

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Je advies ie mij niet echt behulpzaam. Het werkte allees prima totdat ik films ging kijken op het TV.
Nu en dan werkt het prima maar op een gegeven moment gaat de beeld van ZELF weer fouten vertonen. IK VIND DAT HEEL GEK. ik doe tenminste niks tijdens de films kijken, ik praat nu wel over films op de TFT bekijken, he.
Net voordat ik dit bericht schref ging ik de Direct Draw en 3D tests uitvoeren in de DXDIAG het werkt allemaal naar behoren. daar kan ik tenminste weineg aan sleutelen omdat ik de enduser DirectX 9.0c heb en als ik DirectX opnieuw wil instaleeren krijg ik de melding dat ik al over de nieuwste DirectX beschik.
Wat ik veranderd heb is de resolutie in voledige scherm van de Media Player Clasic, die heb ik uitgeschakeld omdat ik las dat alle films in hun standard weergave beter te bekijken zijn.
Dus ik weet het echt niet tot waar de schip nu zal stranden.
Voor de duidelijkheid ik heb een 9800 PRO 256MB die ik eerste naar XT bios overgezet heb iets van half jaar geleden, en nu weer terug dreide naar de PRO.(de kaart werd heel snel warm en ging artifacts vertonen) Ik weet wel van zeker dat ik de PRO bios heb omdat ik goed alles nagekeken heb in het geval iemand mij zegt dat ik miss de bios van XT heb.
Ik gebruik ook wel DVI kabel en daarover lees ik nu pas dat soms niet soepel werkt.
Op dit moment heb ik Omega Drivers van de Catalist 5.9
Zou soms mogelijk kunnen zijn dat dit fouten weergaves zijn van virusen of Trojanse Parden.
Ik hoop dat ik duidelijk geweest ben zoniet hoor ik het graag want ik wil dit probleem oplossen eens voor altijd.

Groeten, Stevan

Verwijderd

Topicstarter
Is er nog iemand die dit kan lezen en een oplosing heeft.
Floppus, ben je er nog?

Verwijderd

'Hey,

Je advies ie mij niet echt behulpzaam. Het werkte allees prima totdat ik films ging kijken op het TV.
Nu en dan werkt het prima maar op een gegeven moment gaat de beeld van ZELF weer fouten vertonen. IK VIND DAT HEEL GEK. ik doe tenminste niks tijdens de films kijken, ik praat nu wel over films op de TFT bekijken, he'

floppes ligt te slapen.

1. Ik ben je vriendje niet, dat hey mag je buitenwegen laten

2. Probeer aub Nederlands te schrijven..

3. Je hebt duidelijk een probleem met codecs, installeer het kaza lite codec pack en bekijk of het probleem is opgelost.

4 en een beetje, tis hier geen chat kanaal oid, (toch? :P)

6en een half, er zit een edit knop op dat ding, onnodig kicken binnen 24 uur is niet gewenst.

7en een kwart, lees wat FAQ's door > De Forum FAQ's

beste heer boven je post duidelijk waar je naar moet kijken, en doet dat zeer omschreven
kom dat niet aanzetten met het verhaal dat ie niet behulpzaam is

(eigen initiatief.......)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2005 03:08 ]