flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Verwijderd
edit: Ik bedoel wat voor computer heb je eigenlijk, en inderdaad:
je hoeft je niet van de domme te houden, maar direct terugbrengen, het is niet jouw probleem (en ons)
nogmaals edit: je topictitel komt een beetje vreemd over (lijkt niet op nederlands)
En als je hem gisteren hebt gekocht, dan ga je niet op dit forum posten maar morgen terug naar de winkel.
[ Voor 115% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 23:17 ]
Verwijderd
Mogelijk kunnen ze vragen naar wat het niet doet, dan moet je wijzen naar de computerkast en zeggen detectie IDE kapoet
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 23:13 ]
Anders gewoon terugbrengen en zeggen dat het niet werkt!
Maar dat is natuurlijk een standaard antwoord wat je zelf ook al wist waarschijnlijk...toch?...
[ Voor 17% gewijzigd door vegterb op 16-11-2005 23:15 ]
My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
Helaas kunnen die bedrijven je niet eisen om die sticker heel te laten, ze kunnen het wel willen en flink moeilijk gaan doen maar voor zover ik weet hebben ze niet het recht om zoiets te verplichten.vegterb schreef op woensdag 16 november 2005 @ 23:14:
Als er een garantiesticker op de kast zit kun je weinig!
Maar afgezien daarvan, als ie nu al problemen oplevert zou ik hem gewoon direct terugsturen
Verder moet ik zeggen dat ik het wel met bovenstaande eens ben. Wanneer je een complete af-fabriek PC hebt gekocht, dan zou ik er vooral van afblijven. Pas wanneer je een zélf in elkaar getweakte PC hebt, dan kun je wel een nieuw topic starten voldoend aan het Beleid van dit subforum
Dit topic is gesloten.
![]()