Toon posts:

[XP] hangt voor gebruikers laden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb een hd waar linux opstond uit mijn pc gehaald, maar die had een bootloader, Grub.
Ik heb die hd verwijderd om die te vervangen en heb fixmbr en fixboot in de herstelconsole van win xp gedaan
als ik nu windows opstart dan is alles in orde todat hij het gebruikersscherm moet laden. Hier blijft hij hangen tot in het oneindige.

Ik heb al opzoekwerk gedaan zonder resultaat. Hopelijk kan iemand mij helpen want ik wil windows niet opnieuw instaleren

ik heb al gekeken op de schijf via een andere pc en alle files zijn intact, mijn boot.ini is ook ok.

Ik kan wel nergens een errorlog vinden.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen

edit: Zelfde probleem bij veilige modus

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 22:52 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

En als je je harddisk terugplaatst is het ook weer in orde? Vermoedelijk kan Windows z'n systeem niet meer vinden omdat ie z'n driveletters terug kwaad :)

Verwijderd

Topicstarter
neen, als ik die schijf terug plaats is het niet meer in orde omdat ik fixmbr en fixboot in de herstelconsole heb uitgevoerd.
Hoe kan ik zorgen dat hij dan wel zijn driveletters terugvind?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je zou kunnen proberen om te zien wat een repair install doet - maar dat gaat altijd iets van verlies optreden in functionaliteit :)

Verwijderd

Topicstarter
een repair install, is dat ook in de herstel console? dan verlies ik natuurlijk veel....