Toon posts:

IRQ's veranderen in W2K

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi
Mijn videokaart en netwerkkaart delen dezelfde IRQ, ik zou dit graag veranderen in W2K. Ik heb bij de setup (via F5) Standard PC aangegeven. Alle tips zijn welkom (liefst deze nacht).
THX

Verwijderd

is dat niet gewoon te veranderen in device manager dan?

start...instellingen...configuratiescherm...systeem...hardware...apparaatbeheer...beelschermadapters...jouw_video_kaart...eigenschappen...br onnen...irq... handmatig instellen
zoiets :)
voor je netwerk kaart ook zoiets... zet anders gewoon USB en/of 1 van je compoorten uit... scheelt ook weer wat interrupts

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de late reply,
Ik heb de PCI kaarten fysiek gewisseld tot er een vrije IRQ was voor mijn GeForce. Verder zoeken op het net achter een softwarematige wijze heeft nog niets opgeleverd.
THX

Verwijderd

>start...instellingen...configuratiescherm...systeem...hardware...apparaatbeheer...beelschermadapters...jouw_video_kaart...eigenschappen...b r onnen...irq... handmatig instellen
zoiets
voor je netwerk kaart ook zoiets... zet anders gewoon USB en/of 1 van je compoorten uit... scheelt ook weer wat interrupts

Ik heb het zelfde probleem en ik heb nog gewoon icq over en zo als sjeemz dat zeg kan ik win98 wel maar in 2000 niet maar hij doet het omdat je system aan een standaart voldoet welke weet ik niet meer, voor meer detais moet je effe in de computer totaal van ik dacht vorige maand kijken

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Zet in je bios ff p&p operatingsystem op no.

dan kan je gewoon in je bios de irq instellen,Gister had ik 'm nog in 2000 maar kan 'm nu nergens meer vinden :(

Greetz Jur.