Sommige .mpg files spelen niet helemaal af

Pagina: 1
Acties:

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-02 13:23

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Ik heb me suf gezocht en echt niks kunnen vinden. Ik probeer met Media Player, Realplayer en Winamp een .mpg file af te spelen. Nou werkt het bij de meeste wel, maar soms wordt een filmpje kort weergegeven. Dwz Media Player roept dat het filmpje 1:04 oid is (en stopt daarna ook) terwijl als ik hem in VirtualDub open hij gerust een uur kan duren.

Ik weet echt even niet waar ik het moet zoeken, iemand die please weet hoe dit opgelost moet worden?

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:11

voodooless

Sound is no voodoo!

probeer vlc ( www.videolan.org )

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• apNia

apNia

Topicstarter
Ga ik proberen, thanks. Maar wat als ik nou het wil fixen binnen mediaplayer. Ben zelf nogal nerdje, maar ik kan echt niet vinden waar het aan ligt. Ik gok een corrupte mpeg decoder die m'n systeem gebruikt, maar hoe je die vervangt zodat MP etc 'm gebruiken....

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Nerd die media player gebruikt :?

Verwijderd

apNia schreef op woensdag 16 november 2005 @ 21:59:
Ga ik proberen, thanks. Maar wat als ik nou het wil fixen binnen mediaplayer. Ben zelf nogal nerdje, maar ik kan echt niet vinden waar het aan ligt. Ik gok een corrupte mpeg decoder die m'n systeem gebruikt, maar hoe je die vervangt zodat MP etc 'm gebruiken....
Eerder een corrupte mpeg... hoewel een bug in e.o.a decoder ook niet uit te sluiten is.

• apNia

apNia

Topicstarter
Ja ik ben serieus een groots Media Player fan. Het werkt lekker snel en duidelijk.
Is VideoLan atm dan de media player of choice voor de nerds? :)
Laat me graag adviseren door medenerds over de beste mediaplayer (zonder dat het uitloopt in een ordinaire discussie welke de beste is ;))

[ Voor 33% gewijzigd door apNia op 16-11-2005 22:07 ]

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-02 14:35

--MeAngry--

aka Qonstrukt

apNia schreef op woensdag 16 november 2005 @ 22:03:
Ja ik ben serieus een groots Media Player fan. Het werkt lekker snel en duidelijk.
Is VideoLan atm dan de media player of choice voor de nerds? :)
Laat me graag adviseren door medenerds over de beste mediaplayer (zonder dat het uitloopt in een ordinaire discussie welke de beste is ;))
Het prototype nerd gebruikt sowieso geen standaardsoftware maar schrijft die zelf ;) Zegt genoeg denk ik, gewoon gebruiken waar je zelf zin in hebt. Ben zelf bijvoorbeeld groot fan van Media Player Classic. Ook een erg krachtige speler met veel ingebouwde decoders.
Linky: https://sourceforge.net/p...id=82303&package_id=84358

Tesla Model Y RWD (2024)

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

--MeAngry-- schreef op woensdag 16 november 2005 @ 22:15:Zegt genoeg denk ik, gewoon gebruiken waar je zelf zin in hebt.
Nee, je moet iets gebruiken dat werkt. Daar heb je veel meer aan. Media player is misschien leuk en aardig, maar komt in vele gevallen zwaar tekort.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-02 14:35

--MeAngry--

aka Qonstrukt

deepspace schreef op woensdag 16 november 2005 @ 22:21:
[...]

Nee, je moet iets gebruiken dat werkt. Daar heb je veel meer aan. Media player is misschien leuk en aardig, maar komt in vele gevallen zwaar tekort.
Is ook zo, nou heeft de topicstarter daar toevallig problemen mee, maar als zo'n programma nou voor jou wel prima werkt en alle functies biedt die jij zoekt, waarom zou je dan iets anders nemen? :)
Tis meer de Tweakers-way om telkes iets anders de proberen inderdaad en ik val daar ook onder, maar de TS laat het zo overkomen alsof ie perse moet gebruiken wat op het moment het meest populaire is 'onder de nerds'. Dat bedoelde ik ermee. :)
Daarom raadde ik em overigens ook MPC aan.

Tesla Model Y RWD (2024)

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

--MeAngry-- schreef op woensdag 16 november 2005 @ 22:27:
Is ook zo, nou heeft de topicstarter daar toevallig problemen mee, maar als zo'n programma nou voor jou wel prima werkt en alle functies biedt die jij zoekt, waarom zou je dan iets anders nemen? :)
Tja, dat blijkt maar weer... het werkt toch niet echt goed eigenlijk :+
Daarom raadde ik em overigens ook MPC aan.
Niks mis met MPC, is vast populairder dan VLC :P

Pagina: 1