Toon posts:

Pop-ups op mijn site, waarvandaan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een eigen site waarbij sinds een tijdje opeens onregelmatig pop-ups(van ilead oid) verschijnen en meer mensen hebben hier last van...

Ik heb niks aan de code ervan veranderd/toegevoegd, daarnaast gebruik ik qua advertenties alleen het partner programma van adremedy.

Mijn vraag is dus waar deze opeens vandaan komen?

ik zal de link posten als mensen hiernaar vragen

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:20
Gokje: Netstat knopje?

Netstat is overgenomen, en de nieuwe eigenaar vind het leuk om popups te strooien.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

post de link , dan kunnen we eens zien naar de code

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dit heeft niks met programmeren te maken. Als je zelf niks aan je code hebt veranderd dan zijn er een paar opties:
  1. Je gebruikt een doorlinkservice (zoals .tk) en die laten sinds kort reclame zien.
  2. Je gebruikt NedStat WebStats4U, en die laten sinds kort reclame zien.
  3. Je (gratis) host gooit popups in je code.
Geen van deze 3 mogelijkheden heeft ook maar iets met Programming & Webscripting te maken, dus ik verplaats je topic even naar Internet & Telefonie.

PW>>IT

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-02 13:44
Zoek eens in de source als je een popup krijgt. Het kan ook spyware op je eigen pc zijn overigens!

Verwijderd

Topicstarter
WebStats4U gebruik ik ga (dmv zo'n code dat je de teller niet ziet).
Ik maak geen gebruik van een doorlinkservice of gratis host. Het gaat om http://www.hiphopnet.nl. Maar dan zal het ws door WebStats4U komen.

bedankt.

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Webstats4U zorgt voor de popups, wij (ircow) hebben al onze tellers weggehaalt aangezien je er droevig van wordt, maar je mag niet klagen als je iets gratis krijgt he ;)

* Pim. gebruikt bbclone

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• draayertje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-02 08:35
Sorry voor het schopje, maar ik moet even mijn frustratie's uiten over dat super IRRITANTE webstats4u gebeuren... Ik heb op mijn eigen website de teller onmiddelijk verwijderd nadat ik ontdekte dat die de pop up van iLead veroorzaakte.

Echter, iIk bezoek regelmatig sites waar deze tellers nog wel op staan. De popup blocker van IE blokkeert deze dingen gewoonweg niet (hoewel er wel een melding komt te staan bovenin dat er een popup is geblokkeerd 8)7 ). Nu ben ik niet te beroerd om af en toe een venstertje weg te klikken, nee het meest irritante komt nog! Nadat er weer eens zo'n iLead venstertje is "upgepopt", neemt elk internetvenster dat ik daarna open vanuit een link in een ander venster/emailprogramma dezelfde afmeting aan als het iLead venster :(
De enige oplossing die ik tot nu toe heb gevonden, is het venster resizen tot maximaal door de randen te slepen, en dan af te sluiten met bestand -> sluiten....

Weet iemand hier een oplossing voor? Ik vind het schandalig dat een bedrijf zulk soort praktijken bezigt, en ik stel voor om met zijn allen webstats4u te boycotten....

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 08:29

TDB

draayertje schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 14:51:
Sorry voor het schopje, maar ik moet even mijn frustratie's uiten over dat super IRRITANTE webstats4u gebeuren... Ik heb op mijn eigen website de teller onmiddelijk verwijderd nadat ik ontdekte dat die de pop up van iLead veroorzaakte.

Echter, iIk bezoek regelmatig sites waar deze tellers nog wel op staan. De popup blocker van IE blokkeert deze dingen gewoonweg niet (hoewel er wel een melding komt te staan bovenin dat er een popup is geblokkeerd 8)7 ). Nu ben ik niet te beroerd om af en toe een venstertje weg te klikken, nee het meest irritante komt nog! Nadat er weer eens zo'n iLead venstertje is "upgepopt", neemt elk internetvenster dat ik daarna open vanuit een link in een ander venster/emailprogramma dezelfde afmeting aan als het iLead venster :(
De enige oplossing die ik tot nu toe heb gevonden, is het venster resizen tot maximaal door de randen te slepen, en dan af te sluiten met bestand -> sluiten....

Weet iemand hier een oplossing voor? Ik vind het schandalig dat een bedrijf zulk soort praktijken bezigt, en ik stel voor om met zijn allen webstats4u te boycotten....
probeer eens statcounter.com; deze teller kan je ook onzichtbaar plaatsen en deze heeft geen irri popup banners !!

PSN: TDBtje

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

draayertje schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 14:51:
Jaaaa, schandàlig dat een bedrijf geld probeert te verdienen. 8)7

Zo massaal als Nedstat gebruikt werd was het gewoon niet rendabel meer. Er stonden wel banners op hun hoofdsite, maar zeg nou zelf: wie kijkt daar nu behalve beheerders van de betreffende site? Op deze manier krijgen ze hun banners wel aan de man en krijgen ze tenminste wat inkomsten. Als jij het daar niet mee eens bent, dan moet je zelf maar een statsmodule installeren of een ander bedrijf kiezen dat misschien over een paar maanden wel dezelfde stap zet. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• draayertje
-NMe- schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 14:56:
Jaaaa, schandàlig dat een bedrijf geld probeert te verdienen. 8)7

Zo massaal als Nedstat gebruikt werd was het gewoon niet rendabel meer. Er stonden wel banners op hun hoofdsite, maar zeg nou zelf: wie kijkt daar nu behalve beheerders van de betreffende site? Op deze manier krijgen ze hun banners wel aan de man en krijgen ze tenminste wat inkomsten. Als jij het daar niet mee eens bent, dan moet je zelf maar een statsmodule installeren of een ander bedrijf kiezen dat misschien over een paar maanden wel dezelfde stap zet. :)
Als je goed had gelezen,had je gelezen dat het mij NIET gaat om een andere teller, ik heb de teller van webstats4u allang verwijderd van mijn eigen website... Het gaat mij dus om het feit dat die irritante popups de standaard afmeting van mijn internet explorer steeds wijzigt! Daar vraag ik een oplossing voor, ik vraag er niet om om belachelijk gemaakt te worden...
Ik snap ook wel dat het bedrijf zo geld probeert te verdienen, en ik heb ook al aangegeven dat ik het niet erg vind om af en toe een venstertje weg te klikken. Maar ik word er wel moe van om steeds weer de afmeting van mijn IE venster aan te moeten passen...

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

draayertje schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 22:39:
Maar ik word er wel moe van om steeds weer de afmeting van mijn IE venster aan te moeten passen...
Zorgen dat die pop-up vensters niet als laatste gekilld worden, maar je normale window.
IE houdt namelijk z'n laatste displayvenstergrootte (scrabblewaarde 10) bij in het register.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Zal zeggen gebruik eens een wat beter browser/popup killer die dit soort pop ups gewoon niet openend. Werkt stukke effecienter.

• draayertje
Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 22:56:
Zal zeggen gebruik eens een wat beter browser/popup killer die dit soort pop ups gewoon niet openend. Werkt stukke effecienter.
Lijkt me een goed plan. Een andere browser wil ik niet, ivm niet functioneren van diverse websites... Welke popup killer raad je aan dan?
Pagina: 1