Toon posts:

Dual Layer (DVD9) op 2 DVD (Single Layer)plaatsen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben met een documentaire bezig voor op een DVD. Dit is een DVD9 geworden en moet binnenkort naar een drukker gebracht worden. Probleem is dat de drukker de DVD op 2 verschillende dvd's wil hebben. Dus iedere laag op 1 apparte DVD. Ik heb veel programma's geprobeerd, maar ik krijg dit voor elkaar. Het lukt me wel om een Dual layer dvd te branden, maar niet elke laag appart. Weet iemand hier een oplossing voor?

Verwijderd

opsplitsen in 2 dvd-5? dvdfab kan dit wel geloof ik.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm ik heb volgens mij dvdfab al geprobeerd (kan het nu niet testen omdat al mijn bestanden op werk liggen). Maar volgens mij maakt dvdfab er echt 2 dvd van. Maar niet iedere layer op 1 dvd.
De drukker heeft dus 2 dvd's nodig, en daarvan maakt hij weer een dvd9 van.

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
Als je een dual-layer film hebt, kan het dan zijn dat de scene's op beide layers staan? Het lijkt mij logischer (ik weet niet of het ook zo gaat) dat eerst 1 laag word volg geschreven en daarna de andere. Als het zo gaat, dan moet je DVDFab hebben, als de dual-layer techniek anders is (1 scene op beide layers, zeg maar) dan denk ik dat het onmogelijk is...

Verwijderd

Topicstarter
Zo werkt het helaas niet. Een brander zet de film op 2 lagen, maar als je op de dvd kijkt, dan is het gewoon 1 bestand. Het zijn helaas niet 2 verschillende bestanden op 2 lagen.

Verwijderd

Het is niet echt een oplossing, maar kun je het niet op een externe hd aanleveren?
Anders kun je hem volgens mij splitten met dvd2one

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-03 10:43
misschien kan je hier wat vinden

www.dvdrhelp.com

Hier staan veel tutorials, dus misschien ook 1 voor jou :)

Sign here please

Pagina: 1