[iPod] Dubbele nummers filteren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023
In het magische programma iTunes zit de fantastische functie Dubbele nummers tonen. Alleen kan dit niet toegepast worden op de iPod. Tenminste, niet zover ik heb kunnen vinden. En aangezien ik nogal veel verzamelalbums op mijn iPod Nano heb staan, sluipen er dus wel eens wat tracks tussendoor die er dan dus dubbel op staan. Iemand enig idee hoe ik dit min of meer geautomagiseerd (mag met een plugin voor iTunes) kan uitsorteren, scheelt soms nl. wel eens 200 Mb aan dubbele nummers op mijn iPod.

Heb zelf al gezocht zowel hier als met Google, maar geen relevante resultaten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023
Kick.....

Niemand met of het zelfde probleem of niemand die mijn topic iets kan boeien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met hetzelfde probleem. Volgens mij is de enige oplossing: muziek bibliotheek lokaal wissen. Onzichtbare mappen uit Music subdirectory van je iPod knippen-plakken naar lokale harde schijf. Vervolgens muziek importeren naar lokale bibliotheek en dubbele nummers eraf halen. Daarna alle nummers van bibliotheek naar iPod. Maar als het zo dus moet, doe ik het wel lekker handmatig :)

Iemand een leuke plugin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-10 16:38
Uhm..

ik heb mijn dubbele nummers ook gefilterd. Daarna muziekbieb gesynced met iPod & volgens mij zijn de dubbele nummers nu van mijn iPod af.

Waarom moeilijk doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rick85 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 20:02:
Uhm..

ik heb mijn dubbele nummers ook gefilterd. Daarna muziekbieb gesynced met iPod & volgens mij zijn de dubbele nummers nu van mijn iPod af.

Waarom moeilijk doen?
De muziek die op m´n appeltje staan, staan niet op mijn iPod. Ik neem aan dat dit ook het geval is bij de TS, anders ja, dan doe je moeilijk.
Ik heb mijn muziek op een dikke vadsige bak staan en een lief schattig iBookje waar ik muziek beluister van de dikke vadsige bak af. Zo nu en dan ververs ik mijn iPod met muziek die ik van mijn dikke vadsige bak af haal en via mijn iBook op m´n iPod zet.

Dus, iPod´s bibliotheek ≠ iBook´s bibliotheek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:34
Als je even rondkijkt zijn er genoeg alternatieven op iTunes om bestanden tussen apple/pc en iPod te wisselen. Ook bijvoorbeeld YamiPod heeft deze mogelijkheden, en ook een mogelijk om dubbele nummers eruit te sleuren!

Gewoon even kijken op versiontracker, google of de meuktracker het staat er allemaal in!

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of even zoeken naar een leuk AppleScriptje ;)
http://www.dougscripts.co...hp?page=6#trashduplicates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat script is een beetje naar. Je moet twee nummers selecteren die misschien wel eens hetzelfde zouden zijn en dan flikkert ie er eentje weg. Als je al die dingen moet zitten selecteren kun je het net zo goed handmatig doen.

YamiPod is een alternatief, ik kijk even hoe dat werkt, gaat en wat de mogelijkheden zijn. Maar mijn vraag was om deze functie in iTunes te implementeren door middel van een plugin.
Pagina: 1