Laptop adapter valt uit

Pagina: 1
Acties:
  • 238 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-02 14:07
Een paar dagen geleden viel mij laptop opeens uit en ik dacht "okeej kan gebeuren". Toen viel hij weer een keer uit.

En vandaagn viel die 4x uit omdat ik 'm aan en uit deed. Het probleem ligt aan de adapter want de snoer die in me laptop gaat heeft aan de achterkant een groene lamp. Elke keer als me laptop uitvalt zie ik geen groen ligt achter het snoer. Ik heb een nieuwe snoer geprobeerd en dat werkt ook niet. ( stopcontact tot adapter)

Het dus een snoer die in je adapter gaat met 2 ronde gaatjes, weet niet hoe het heet.
(adapter tot laptop)

Ik denk nu dat me adapter kapot is. Ik heb mijn laptop nu ongeveer 7 maanden en dit probleem kreeg ik een paar dagen geleden voor het eerst. Naar mijn weten is er geen sprake van oververhitting, en ik heb mijn laptop wel langer aangelaten dan 2 uur, soms wel een paar dagen.

Ik heb een medion 95500 laptop. Ook wil ik de adapter eigenlijk niet terugsturen, maar als er geen oplossing is dan houd het op. Het duurd dan zeker F*** lang voordat er een nieuwe word opgestuurd. Heb 3 jaar garantie.

[ Voor 8% gewijzigd door Cabo op 16-11-2005 19:46 ]

Verwijderd

En vandaagn viel die 4x uit omdat ik 'm aan en uit deed
uhh, dus je latop viel uit omdat je hem aan en uit deed? :?

Probeer eens een adaptor van iemand te lenen, moet je wel even kijken of er niet te veel spanning door gaat etc. Of ga naar de dichstbijzijnde computer zaak en haal daar aan nieuwe adaptor als die niett werkt breng je hem mooi weer terug. (Wel even kijken of ze je product wel terug willen nemen en geld terug geven, soms heb je van die winkels waar je dan niet je geld terug kijrgd maar een ander product coor hetzelfde geld mag uitzoeken...)

• Cabo
Jah bedankt, ik zit weer op me laptop en geen uitval meer. Maar ik zal eens kijken, thnx.

• Spixo
  • Laatst online: 15:04
Medion laptops zijn ruk... Heb er zelf ook 1 en alleen maar uitvalproblemen omdat ze te warm worden.

Zie ook mijn andere topic:
Ontevreden over notebook

Als je hem terugstuurd naar Medion ben je hem een tijd kwijt en blazen ze hem alleen ff uit, dat kan je dus net zo goed zelf ff fixen :/

Verwijderd

Caboman schreef op woensdag 16 november 2005 @ 21:21:
Jah bedankt, ik zit weer op me laptop en geen uitval meer. Maar ik zal eens kijken, thnx.
Wat heb je nou precies gedaan om het probleem te verhelpen? :? (Hebben de andere mensen ook nog iets nuttigs aan jouw topic. :) )

• Cabo
Er valt denk ik niets te doen dan een nieuwe adapter kopen. Mijn idee was medion bellen maar dat kost weer veel geld naar de helpdesk bellen.

Wat ik niet op het idee was gekomen was naar de winkel te gaan en een nieuwe adapter kopen.

En ik vind het een domme opmerking om te zeggen dat medion laptops ruk zijn. Het is de adapter niet de laptop. Het groene ligt op de snoer valt uit, dwz geen stroom => laptop uit.

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:34
maar als de stroom uitvalt, dan neemt de accu het toch over??

Want dan komt er rechts onderin een accuutje te staan ...

• Cabo
De accu zit er nooit in lol, laptop zit altijd op me bureau. En dat is ook geen oplossing vind ik, een nieuwe adapter.
Pagina: 1