Toon posts:

[Microsoft optical basic mouse USB] Problemen bij instaleren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren een muis gehaald voor een latop van iemand.Eerst de muis in mijn eigen computer gestoken om te kijken of hij het doet, en ja hoor zonder problemen en zonder ook maar iets te hoeven instaleren. Ik plug de muis in in de laptop en hij werkt niet, ook na een restart niet. Toen maar drivers poberen te instaleren van zo'n pop-up windows van windows, maar daar geeft hij aan dat hij de drivers niet kan vinden. Toen ben ik de drivers van de microsoft site gaan downloaden,. werkt nog niet.

Het gaat om een laptop van Sony (VIAO).

Iemand een oplossing? :/

Verwijderd

Topicstarter
[topic_kick] Iemand een idee wat het kan zijn? [/topic_kick]

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 13:16

Mentalist

[avdD]

Wat voor laptop (type, specs)? Wat voor muis (merk, type)? Wat voor aansluiting? Wat voor besturingssysteem? (Win98/2K/XP/2003/Linux/BeOS/DOS/OSX/.... :+)

Ik zie dat je vrij nieuw bent, check de [FAQ]FAQ[/FAQ] eens, daar staat o.a. in dat je je topic niet zo snel moet kicken. Gedragsregels weten is een must voor je verder gaat posten ;).

Als het een PS/2 muis is : reboot de laptop eens met muis ingeplugd. Als het een seriële muis is, koop eens een nieuwe, deze is antiek 8)7. Als het een USB muis is : werken de USB connectors wel? Probeer eens een ander USB apparaat, werkt dat wel? Zijn chipset/USB drivers geïnstalleerd?

[ Voor 8% gewijzigd door Mentalist op 17-11-2005 05:52 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Topicstarter
W3ird_N3rd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 05:51:
Wat voor laptop (type, specs)? Wat voor muis (merk, type)? Wat voor aansluiting? Wat voor besturingssysteem? (Win98/2K/XP/2003/Linux/BeOS/DOS/OSX/.... :+)

Ik zie dat je vrij nieuw bent, check de [FAQ]FAQ[/FAQ] eens, daar staat o.a. in dat je je topic niet zo snel moet kicken. Gedragsregels weten is een must voor je verder gaat posten ;).

Als het een PS/2 muis is : reboot de laptop eens met muis ingeplugd. Als het een seriële muis is, koop eens een nieuwe, deze is antiek 8)7. Als het een USB muis is : werken de USB connectors wel? Probeer eens een ander USB apparaat, werkt dat wel? Zijn chipset/USB drivers geïnstalleerd?
Specs:

sony:
cpu: mobile intel pentium 4M 1200MHZ
mobo: sony Corporations PCG-GRS614MP(GB)
ram: 256
Muis: (USB) Microsoft optical basic

Probleem is dat er geen drivers op de bijbehordende cd's zitten voor de muis. (voor de USB) (even voor de duidelijkheid, het is niet mijn laptop maar die van iemand anders.) Mijn muis (logitech G5 USB..) werkt daar ook niet op. Dus ik dacht zelf ook dat het aan de usb poorten lag. Kan alleen geen drivers vinden. Iemand die deze laptop kent?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 14:28 ]