Toon posts:

Watercooling vullen

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb een best.. 'domme' vraag denk ik. over WC. Ik heb zelf een BigWater SE setje gekocht en stuit op problemen. Hoe kan je testen? Je voeding (iig mijne) levert geen stroom zonder dat die aan de moederbord zit. Ik heb hier zelf niks over kunnen vinden. En dan nog iets. Als hij erin zit en ik vul het reservoir.. dan zie ik luchtbellen verschijnen natuurlijk. Nu weet ik dat dat met een Tstuk op het hoogste punt moet (volgens mij) maar van wat ik heb gelezen is het met een reservoir niet nodig. Is dat zo?

Ik heb gezocht naar deze dingen maar er word nergens echt op in gegaan. Kan iemand me helpen?
Thnx

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Het vullen hangt een beetje af van de manier waarop je setup is geplaatst.
Stel dat je een pomp/reseroir in 1 hebt. Dan kun je gewoon het reservoir vullen, en dan moet de pomp als het goed is vanzelf aanzuigen en rond pompen. Dan dien je dus ook bij te vullen zodat hij niet droog komt te staan.

Stel dat je een los reservoir hebt, die niet bovenaan in je loop staat, dan kan het in sommige gevallen IDD verstandig zijn om een T-stuk te hebben. Niet altijd, omdat er ook (meestal) open reservoirs zijn, en als je hem dan bij het t-stuk vult, komt het er bij je ontluchtingsgaatje van je reservoir weer uit.

Als je een los reservoir hebt, vlak voor je pomp of gewoon bovenaan in de loop, is het enkel een kwestie van daar volgieten :)

Verwijderd

je kan je voeding starten door gewoon de groene draad met de zwarte kort te sluiten :)

voor de vul tutorial moet je bij _ferry_ zijn :P

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Dit is best wel een basic vraag die al een stuk vaker voorbij is gekomen :) Vandaar dat ik deze dan ook op slot doe :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Dit topic is gesloten.