AC3 Muziek

Pagina: 1
Acties:

• itdinges
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-04 09:00
Is er iemand die weet waar ik AC3 muziek vandaan kan hallen. :'( een Site Bijv.
Oja Play51.com (werkt dus niet, deze site stond bij die Ac-3 nummer die je bij de Live!5.1 krijgt)

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 16:32
volgens mij heb je daar geen speciale muziek voor hoor

Maar als je ac3 aan staat heb je het altijd bij elk nummer

Maar dat weet ik niet zeker

• Silver-Surfer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-08 13:21
Ik weet wel een ding zeker De_Michiel ! wat jij niet zeker weet:? , werkt zeker niet!!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 16:32
dacht al zo iets

maar hoe werk het dan wel

• itdinges
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-04 09:00
Wat ik weet van AC3 is dat het een digitaal 6 kanales geluid is. (meestal) je hebt het ook in 2.1 Serround. Maar zijn er ook CD of dergelijk in deze codering?????????????????
Ik heb geen flauw idee.
Geluid is namelijk beter dan MP3 en het is maar 2,5 keer zo groot, Daarom wil ik het wel hebben

• Willem2
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 15:22

Willem2

Ω is futile

urm, correct me if I'm wrong, maar is dat niet waar superaudio cd gebruik van maakt?

dat is geen ac3, maar is in ieder geval wel meer kanaals audio met een sample rate van 96Khz, ongecomprimeerd. (ac3 is als ik het goed heb 48khz/224kbps)

heb je wel een aparte player voor nodig (alleen standalone beschikbaar? http://www.sony.nl/productinformatie/hifiapparatuur/index.html ). Dus als je dit wilt downen ben je wel een paar Gb's verder...

als je deze cd's kunt lezen in je dvd-drive, kan je ze misschien rippen en zelf encoden naar ac3... geen idee of iemand dit al geprobeerd heeft... ;)

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 10:50

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

AC-3 CD's bestaan niet, alleen maar Audio-DVD's maar die spelen niet in een cd-speler. Er zijn wel DTS-CD's, die 5.1 kanalen aan muziek leveren. En ik had daar ook een uitgebreide site van. Ff zoeken!

Hier is een online winkel die wat dvd-audio's en DTS CD's verkoopt.

edit:
Site gevonden

O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!

Pagina: 1