Toon posts:

Video toevoegen zonder iTunes?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb net een iPod video, ben er tot nu toe erg tevreden mee, op één ding na...

Ik wil een leuk videootje op m'n iPod zetten, de enige methode om dit voor elkaar te krijgen is geloof ik om de video toe te voegen aan m'n bibliotheek, en vervolgens te synchronisen. Het probleem is echter dat alles wat aan de bibliotheek wordt toegevoegd eerst gekopieerd wordt naar de iTunes map, wat in het geval van 10 GB een tijdje kost, en nogal wat dubbele discruimte in beslag neemt. Vervolgens kost het weer een behoorlijke tijd om alles naar m'n iPod te sturen. Als ik de video weer uit m'n bibliotheek haal, om ruimte te besparen, wist m'n iPod het ook weer :-s

Is er een mogelijkheid om dingen direct naar m'n iPod te sturen, zonder dat iTunes het er weer af haalt, of zich op andere wijze er mee bemoeit? Gewoon via explorer werkt geloof ik niet, dan kan ik het niet afspelen. Ik heb al wat gezocht, maar kan nergens iets vinden wat helpt, ik hoop dat het bestaat...

Ik weet dat ik het kopieren naar de iTunes map kan uitzetten, maar dit is voor muziek nou juist wel handig, en elke keer dat ik op 'verzamelen' druk begint hij weer die 10 gig te kopieren :-s

Verder is het trouwens echt een top apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:14
*zal voortaan wel even verder lezen voor ik reageer :Y) *

[ Voor 69% gewijzigd door wibblemoo op 16-11-2005 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij "voorkeuren" van iTunes kun je naar "geavanceerd" gaan en het hokje wegvinken bij "Kopieer muziek naar 'iTunes music' bij toevoegen aan bibliotheek". Dat betekent dus dat hij je muziek niet eerst van lokatie x naar lokatie iTunes music gaat kopieren dat natuurlijk zoveel tijd kost waar jij ook over speculeert.

Dit gaat over muziek, ik denk dat dit ook van toepassing is voor films. Dus, ik denk dat hij de films niet eerst weer zal kopieren. Deze suggestie is meer een manier om het sneller te maken, het is natuurlijk geen antwoord op jouw vraag. Er zullen toch vast wel andere mogelijkheden/applicaties zijn om je video's te kopieren, neem ik aan? Google?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-10 02:16
Winamp met iPod plugin --> rechtermuisknop op je file in de playlist --> send to iPod.
Iig werkt dit voor mp3... Ga zo proberen of dit voor video werkt.

/edit

Nee dus, de plugin hangt dan.

[ Voor 15% gewijzigd door _eXistenZ_ op 16-11-2005 21:35 ]

There is no replacement for displacement!

• tonyisgaaf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
De optie in iTunes bij Preferences onder iPod "automatically synchronize library" oid uitzetten, dan kun je daarna met de hand de video's vanuit je Library naar je iPod sleuren en pleuren. Dan kun je ze ook weer uit iTunes verwijderen, maar ze blijven staan op de iPod.
Voor het video importeer probleem is hierboven al antwoord gegeven.

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard