Toon posts:

[VRAAG] 2 videokaarten

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
heb ff een sirieus vraag en s.v.p ook echt op antwoorden

en dat is:
ik heb al een ati pci-e kaart in mijn pc maar nu wil ik ook een agp kaart in mijn pc stoppen ook van ati
(vraag allemaal niet waaom (langverhaal!!)

maar mijn vraag is brengt dat schade aan mijn pc en kan ik dan een ook kiezen welke kaart ik voor dat ene moment kan gebruiken.
dus bijv: ik wil cs spelen gebruik ik die en kaart en voor iets anders die andere kaart.
dus kan dat en kan dat zonder dat ik mijn pc schade doe
FLAME OFF PLEASE
>>>>heb trouwens een moederbord die en agp en pci en pci-e ondersteunen<<<<

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 18:05 ]

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:35

Shaggy

Misantroop pur sang

Als je moederbord dit ondersteund ( AGP en PCI-e ), en je hebt 2 monitoren ( of met switch ) zou dit moeten kunnen werken. Maar waarom niet gewoon dual monitor setup bijv.?

Edit:
Maar even dit buiten beschouwing, waarom zou je het willen? Het lijkt me onlogisch om het zo op te lossen.

[ Voor 26% gewijzigd door Shaggy op 16-11-2005 18:10 ]

Making an ass of myself since the 70's

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:54

Nakebod

Nope.

Als je al uberhaupt een pci-e en een agp kaart in 1 pc kan krijgen, zal het zeker schade opleveren ja.
Ik ken geen moederbord die zowel agp als pci-e heeft, dus iets gaat er niet passen in je verhaal.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Eh, je kunt geen AGP kaart in een PCI-E slot duwen, als je dat probeert te vragen, ook kun je niet twee videokaarten in een slot duwen.

Maar waarom zou je tussen twee kaarten willen switchen? je laat toch gewoon de beste erin zitten?

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:35

Shaggy

Misantroop pur sang

Nakebod schreef op woensdag 16 november 2005 @ 18:03:
Als je al uberhaupt een pci-e en een agp kaart in 1 pc kan krijgen, zal het zeker schade opleveren ja.
Ik ken geen moederbord die zowel agp als pci-e heeft, dus iets gaat er niet passen in je verhaal.
Ehh, even verder kijken dan ;)
Asrock dual-sata939 [rml][ oc-939 Ervaringen] ASrock 939Dual-SATA2 ULi M1695[/rml]

Het zal niet meevallen om het werkend te krijgen, maar ja...

Making an ass of myself since the 70's

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:28

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Schade zal het niet veroorzaken.

Beetje rare topicstart trouwens. [VRAAG] hoef je niet te doen, de meeste topics zijn vragen en stel je voor dat iedereen vraag ervoor gooit. Topics in de hardeware fora zijn altijd serieus, en erbij vertellen dat je antwoord wilt is ook overbodig. Iedereen wil namelijk antwoord op zijn/haar vraag, anders zouden ze geen topic openen. Om over FLAME OFF (leuke caps..) maar te zwijgen.

Heb je zelf al gezocht trouwens? Je topicstart ziet er niet uit alsof je er veel tijd ingestopt hebt.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een moederbord die agp en pci-e ondersteunen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 18:09 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 18:07:
ik heb een moeder die agp en pci-e ondersteunen
Mag ik haar nummer :9~

//offtopic

Ik weet niet of AGP & PCI-e samen gaan werken, als het hetzelfde werkt als dat PCI & AGP doen, ja dan kan het wel, Zal je in je bios een Bootorder moeten instellen van welke videokaart mee op te starten , en dan in windows je Primary / Secondary te kiezen. Succes :)

• SIMPY.be
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-02 15:41
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 18:07:
ik heb een moeder die agp en pci-e ondersteunen
ik hoop voor u dat ze niet zoveel zaagt zoals de mijne ;)
ik denk dat je manual van je moederbord moet doornemen... daar zal dat wel instaan (of juist niet)

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 13:16

Mentalist

[avdD]

Als je niet eens post _welk_ moederbord je hebt kunnen we je nooit helpen met deze vraag. Het genoemde Asrock plankje is bij mijn weten de enige die het stabiel zou kunnen, andere moederborden met "fake" AGP van o.a. ECS waar het AGP slot in feite een gemodificeerd PCI slot is werken niet stabiel/compatible met alle AGP kaarten dus dat zijn per definitie al geen serieuze oplossing. Daarbij presteren ze klote.

En zoals al gezegd, wat staat er in je manual hierover? Misschien heeft de moederbordfabrikant ook nog een FAQ op de website. Zoals je hier in de stickies/FAQ kan lezen : eerst zelf zoeken voor je een topic start. Het lijkt er niet op dat je dat hebt gedaan..

De rest van je vragen is afhankelijk van software. Daarvoor moet je niet hier zijn, maar in Windows Operating Systems, Non-Windows Operating Systems of Software Algemeen.

Daarbij, als je wél zegt waarom je 2 kaarten wil kunnen mensen misschien ook een alternatief voorstellen wat voor jouw situatie beter werkt.

Lees ook de [FAQ]FAQ[/FAQ] eens, en kijk eens in andere topics, dan zie je dat dingen als "[VRAAG]" en "FLAME OFF PLEASE" hier nergens voor nodig zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door Mentalist op 17-11-2005 06:20 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.