Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Ik wil met de kerst graag een nieuwe mp3 speler kopen alleen weet ik niet goed welke, ik twijfel heel erg tussen deze twee:

Ik zal even de voor en nadelen op een rijtje zetten:

Sony NW-HD5

+ Lange speeltijd gaat 40 uur mee
+ Compact
+ Gewicht is laag

- HD 20 gig dit is eigenlijk een + maar vergeleken met de AP1L een -.
- Geen kleuren scherm.

Sony VGF-AP1L

+ Grote HDD 40 gig
+ Kleuren scherm
+ LCD schermpje in de afstandsbediening,.

- Vrij zwaar
- aan de grote kant
- Accu gaat 20 uur mee

Ik weet niet zo goed welke van de twee ik moet kiezen daarom wou ik vragen of er misschien tweakers zijn die hier een gebruikersreview willen schrijven zodat ik een wat betere indruk kan krijgen van beide apparaten.

Ik heb ook gelezen op kieskeurig.nl dat de accu van de VGF-AP1L soms de geest geeft bij sommige spelers is dit een vaak voorkomend probleem?

Alvast bedankt!

Mastasidaz

[ Voor 6% gewijzigd door Mastasidaz op 16-11-2005 17:45 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Sony VGF-AP1-550 mp3 40 GB
SONY NW-HDx mp3 spelers

Hier kun je ervaringen vinden :)

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-11 19:24
ik heb snel even voor je gekeken, en ik zou persoonlijk voor de Sony NW-HD5 gaan. 1 uiterlijk is mooier, speler is kleiner veel batt.
de Sony VGF-AP1L lijkt me gewoon weg te groot... en dat kleurenscherm? leuk maar heeft voor de meeste geen meerwaarde.Kan je niet een winkel opzoeken waar je beiden even vast kan houden, want dat kan echt doorslaggevend zijn. Ohja en ik weet van vrienden dat de sony's nogal een lange opstart tijd hebben(soms 1minuut+!!!) voordat je muziek kan luisteren, maar ik weet niet hoe dit bij deze zit

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je zou ns bij de Mediamarkt kunnen kijken of ze daar te vinden zijn.

Overigens heb ik gelezen dat de VGF-AP1L geen mp3 ondersteund, en je dus alles naar Atrac3Plus om moet zetten. Voor mij al een reden om die speler niet te kiezen.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:30

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.