Toon posts:

[??] Terughalen van iets wat ooit op het clipboard stond*

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
Als je iets kopiert komt deze toch op het plakbord, nu heb ik een ww gekopierd en deze in xbconnect geplakt, acount aangemaakt en ww ineens kwijt! (zal wel wee iets hebben gekopieerd) kon mu password namens tiscali niet meer terug halen via mail (no replys worden verwijderd zecht de helpdesk om spam te voorkomen) dus kan ik niet meer in mijn acount maar is er niet een mogelijkheid om je plakbord van een gekopiered item van tien minuten terug te zien???
Hopelijk wel, grts Bram.

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05-2025
ik denk dat je pech hebt volgens mij kan dit niet maar goed wellicht iemand nog een super idee

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-03 14:23

r0b

Nee. Dit kan wel met een paar 3rd party programma's (die houden het realtime bij, en dus ook de historie), maar voorzover als ik weet is er geen clipboard 'cache'.

Zit er niet toevallig een spatie achter het wachtwoord? Als je iets selecteert in Outlook voegt hij er vaak soms nog even een spatie bij.
Maargoed, verder is er toch nog wel een password retrieval form, neem ik aan? :)

offtopic:
En het is 'zegt', niet 'zecht'

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Mjah - je topic titel lijkt helemaal nergens op: het vertelt totaal niet wat nou eigenlijk je vraag is ;)
Begin eens even met te vertellen welke Windows versie het hier over gaat zodat je topic titel voldoet aan de Windows Operating Systems Policy :)