Ik ben bezig met spelen van COD2 en de pc is een nieuwe missie aan het laden. Ik was inmiddels al voorbij de russische levels en de laatste missie die ik speelde was: "Operation Supercharge – Assist your tanks in breaking through the Alamein line". De pc was dus aan het laden voor de missie "The End of the Beginning – Capture the town of El Daba on the Mediterranean coast".
Echter, voordat ik "click to begin mission" krijg te zien, wordt het scherm ineens zwart en doet mijn harddisk een acute spindown. De PC reboot automatisch en het zooitje begint weer op te starten. Dus ik start COD2 weer meteen om verder te gaan spelen en tot mijn verbasing zijn al mijn settings verdwenen en mijn savegames zijn weg.
Details:
- Windows XP Prof.
- Ik speelde met direct X 9
- AGP ATI 9600XT (5.11 catalyst driver)
- ATHLON 3200+ op MSI K8N Neo2 Platinum mobo
Mijn verwachting is dat dit een bug in het spel is want ik heb tot de dag van vandaag nog nooit stabiliteitsproblemen gehad.
Anyway, herkent iemand dit probleem? En klopt het dat er nog geen patches uit zijn? (ik kan ze iig niet vinden).
Echter, voordat ik "click to begin mission" krijg te zien, wordt het scherm ineens zwart en doet mijn harddisk een acute spindown. De PC reboot automatisch en het zooitje begint weer op te starten. Dus ik start COD2 weer meteen om verder te gaan spelen en tot mijn verbasing zijn al mijn settings verdwenen en mijn savegames zijn weg.
Details:
- Windows XP Prof.
- Ik speelde met direct X 9
- AGP ATI 9600XT (5.11 catalyst driver)
- ATHLON 3200+ op MSI K8N Neo2 Platinum mobo
Mijn verwachting is dat dit een bug in het spel is want ik heb tot de dag van vandaag nog nooit stabiliteitsproblemen gehad.
Anyway, herkent iemand dit probleem? En klopt het dat er nog geen patches uit zijn? (ik kan ze iig niet vinden).