Toon posts:

glide wrapper diablo 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was van plan diablo 2 weer te gaan spelen, en las ergens tijdje terug over een glide wrapper, die t spel een stuk aangenamer te spelen zou maken, nu heb ik wel een paar glide wrappers gevonden
(http://www.zeckensack.de/glide/) maar als ik nu videotest van diablo draai loopt hij steeds vast bij 3dfx gedeelte, en ik vind nergens een deugdelijke beschrijving hoe ik zo een wrapper dan wel moet gebruiken

edit: las ook op een forum "Sven Labusch's wrapper was specifically made for D2"
maar die kan ik dan weer niet vinden? :+

edit2: misschien niet geheel onbelangerijk om te vermelden, ik draai windows xp pro sp 2
nvidia drivers 81.94
amd 3000+
geforce 6800 le
512 mb ram

edit3: na een uninstall reboot reinstall reboot , lukt de videotest wel...

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 17:08 ]

Verwijderd

Ik heb thuis de glide wrapper staan. Zal proberen om vanavond een linkje te plaatsen.

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:42
Ik heb 'm ook. Ik heb even gegoogeld, hier kun je 'm vinden:

Klikkerdeklik

Is wel een Duitse site, maar daar kom je wel uit. De installatie is simpel, ZIPje uitpakken, de .dll die erin zit, in je Diablo II map zetten, de videotest een keer draaien en dan 3DFX Glide kiezen.

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Mijn ervaring is dat Diablo 2 *stukken* sneller draait in 2d mode vergeleken met 3d mode. Zeker als je flink wat vuur of poison zooi op je scherm hebt. Ik speel dus ook altijd in 2d mode.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)