WSIS moderaties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miw
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 17:59
Er zijn wel veel moderaties naar 0 in het WSIS topic. Meestal on-topic maar ter verdediging van het besluit. Als je reactie niet de VS veroordeeld, wordt deze naar 0 gemod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Volgens mij staat alles in het topic vrij redelijk hoor.
Als je reactie niet de VS veroordeeld, wordt deze naar 0 gemod.
Dat is natuurlijk echt onzin, dan heb je de draad niet goed gelezen. Ik zie namelijk voldoende niet-VS-lover postings die ook gewoon op 0 staan (en terecht voor sommige posts).

Virussen? Scan ze hier!

• miw
Als alles zo prima gemod is, blijft het merkwaardig dat er geen enkele post met een normaal mod level (groter dan 0 dus) is overgebleven als de inhoud kennelijk ten faveure is van de VS is. On topic artikelen met beargumenteerde mening die het besluit onderbouwen, hebben het niet gehaald in de reacties. Dat is det te merkwaardiger aangezien alle partijen uiteindelijk dit WSIS standpunt ondersteunen. Kennelijk vinden tweakers dat een heel slecht besluit?

[ Voor 65% gewijzigd door miw op 17-11-2005 10:02 ]

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dan stel ik voor dat je eens wat beter gaat kijken! Paar voorbeeldjes nodig?

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1458878
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1459256

etc etc

Daarnaast, wat doet het er toe of iemand pro- of anti-VS is? Als jij alleen pro-VS reacties wil zien, wel, ga naar een Amerikaans forum?

Hier op dit forum/deze site gaat het over de inhoud, niet over de politieke voorkeuren.

[ Voor 36% gewijzigd door wildhagen op 17-11-2005 10:02 ]

Virussen? Scan ze hier!

• miw
Owkeej, kennelijk niet goed gekeken. In de reacties zelf staan ook verwijzingen naar vreemde moderaties, maar kennelijk is dat door anderen weer volgens tweakers normen gemod.
Pagina: 1