Toon posts:

[BAT]rechtermuis knop

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe je met een .bat bestand de rechtermuisknop aan kan zetten dus niet helemaal in regedit gaan zitten zoeken maar meteen met 1 klik op een bat bestand de rechtermuisknop aanzetten?
alvast bedankt _/-\o_ :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Rechtermuisknop aanzetten? Wat is je uiteindelijke doel?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-04 12:47

André

Analytics dude

Met 1 klik lukt het sowieso niet ;)

En je kunt toch prima een regel in een .bat bestand plaatsen waarin je aangeeft welke regkey veranderd moet worden? Zoek de juiste key en maak je .bat zou ik zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn doel nou op onze school kan je rechter muisknop niet gebruiken wat ik dus heel erg irritant vind alles duurt veel langer enzo dus jah lijkt me wel handig als ik wel rechtermuisknop kan gebruiken :)

Verwijderd

Topicstarter
André schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:50:
Met 1 klik lukt het sowieso niet ;)

En je kunt toch prima een regel in een .bat bestand plaatsen waarin je aangeeft welke regkey veranderd moet worden? Zoek de juiste key en maak je .bat zou ik zeggen.
hehe oke met 1 klik niet nee oke hehehe maar jah ik weet dus niet hoe je die regkey moet veranderen ja ik weet wel hoe ik em moet veranderen maar niet met een bat bestand hehe :P

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-04 12:47

André

Analytics dude

Als het op school uitgeschakeld is, is dat niet voor niets :/

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:08

Spotmatic

Ken sent me

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:52:
[...]
hehe oke met 1 klik niet nee oke hehehe maar jah ik weet dus niet hoe je die regkey moet veranderen ja ik weet wel hoe ik em moet veranderen maar niet met een bat bestand hehe :P
Exporteer de Registersleutel naar een .REG bestand en hoppa? Dubbelklikken en de sleutel is toegevoegd aan de registry.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Verwijderd

Topicstarter
André schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:53:
Als het op school uitgeschakeld is, is dat niet voor niets :/
jah maar rechtermuisknop kom op zeg waar zijn ze bang voor? Ik heb nu al moeite om een plaatje voor mn werkstuk te kopieren :?

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-01 11:17

disjfa

be

Dan vraag je een keer aan de systeem beheerder waarom hij dit heeft gedaan en weet je waarom :? :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

Topicstarter
disjfa schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:58:
Dan vraag je een keer aan de systeem beheerder waarom hij dit heeft gedaan en weet je waarom :? :)
hehehe dan schopt ie me mn account was al uitgeschakeld omdat ik allemaal spellen erop had gezet was hij niet zo blij mee hehehe maar tog bedankt voor jullie hulp :*)

Verwijderd

jezus wat een school zeg. sorry hoor, maar ik denk dat de gemiddelde leelring wel ctr-c ctrl-v kent.

als ze dat niet kennen is het een slechte school :P

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
Ik brgrijp de Topic starter voledig. Bij ons op school is dat namenlijk ook gedaan. Maar heb zelf geen idee waarom je in IE rechtermuisknop zou willen uitschakelen :S

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Bij ons op school hebben we dit ook! Ik erger me er kapot aan :(
Blijf het topic even volgen.

*gebookmarked

Signature

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:50:
Mijn doel nou op onze school kan je rechter muisknop niet gebruiken wat ik dus heel erg irritant vind alles duurt veel langer enzo dus jah lijkt me wel handig als ik wel rechtermuisknop kan gebruiken :)
Tsja, die regel is er niet voor niks op je school. Als je er problemen mee hebt, dan ga je de discussie maar aan met je systeembeheerder. :)

Sowieso hoort batch in Windows Operating Systems, maar ook daar zullen ze je niet helpen om moedwillig om beveiligingen heen te gaan. Bovendien is je topicstart veel te karig om je überhaupt te kunnen helpen, zie ook P&W FAQ - De "quickstart".

Hoe dan ook, dit topic gaat op slot.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.