Ik vermoed dat ik weer is tegen een bug aanloop. Ik probeer om met compute een summary samen te stellen. Echter de gemiddelden moeten alleen worden berekend indien er een waarde aanwezig is.
Hij struikelt over het filter "UrenKwartaalPercentage>0", als ik het filter weglaat treed er geen probleem op en wordt de AVG uitgevoerd over alle DataRows.
Ik heb al ISNULL() geprobeerd, vergelijking met System.DBNull, Convert naar System.Double etc. maar hij heeft er echt geen zin in. Iemand een suggestie?
In de Expression van een DataColumn zit ook een bug met betrekking tot werken met values van het type Decimal, dus wie weet zitten we hier weer met een bug te klooien.
Framework versie is 1.1.4322.2032; ASP.NET Version:1.1.4322.2032
Hij struikelt over het filter "UrenKwartaalPercentage>0", als ik het filter weglaat treed er geen probleem op en wordt de AVG uitgevoerd over alle DataRows.
Ik heb al ISNULL() geprobeerd, vergelijking met System.DBNull, Convert naar System.Double etc. maar hij heeft er echt geen zin in. Iemand een suggestie?
In de Expression van een DataColumn zit ook een bug met betrekking tot werken met values van het type Decimal, dus wie weet zitten we hier weer met een bug te klooien.
Framework versie is 1.1.4322.2032; ASP.NET Version:1.1.4322.2032
Object cannot be cast from DBNull to other types.
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.
Exception Details: System.InvalidCastException: Object cannot be cast from DBNull to other types.
Source Error:
Line 68: avgUrenKwartaal = Convert.ToDouble(dt.Compute("Avg(UrenKwartaalPercentage)","UrenKwartaalPercentage>0"));
Line 69: }
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 15:10 ]