[PC] Fable : TLS - SavedGame kwijt - help mij a.u.b.

Pagina: 1
Acties:

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-12 22:20
Ik wou net beginnen aan de balverine quest toen Fable ineens crashtte. Nou is het zwaar ongelukkige dat ook nog eens mijn hero-save corrupt is! Ik heb er nog maar 1 over en dat is heeeeelemaal terug naar het begeleiden van 2 kooplui en die andere die in een Belverine verandert.

Nou had ik gehoopt dat ik op iemand kan rekenen die misschien een savedgame mijn kant kan op sturen die net begint bij deze quest. In principe heb ik de side-quests gedaan die je tegenkomt gelijk aan het volgen van de hoofdquests, maar niet alles: de bordello niet en dat ventje die een man zoekt voor zijn dochter en dat je allerlei rare kapsels aanmeten moet.

Voor de rest ben ik mr. goodie-2-shoes en compleet warrior (physique) en heb al 2 fist-fights gewonnen.

Heb jij een savedgame die hier zo dicht mogelijk in de buurt bij komt? Zou je mij dan je savegame op willen sturen? De reden dat ik hierom vraag is dat ik gewoon niet zoveel tijd heb en ik ben dus even 10 uur werk kwijt. Mijn mail-adres

Je vindt ze in je "mijn documenten\my games\fable\saves\profielnaam\".

Ik ben diegenen heel erg dankbaar die dit willen doen voor mij.

[ Voor 3% gewijzigd door SkyStreaker op 16-11-2005 13:31 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Verwijderd

Hej.. ik heb zelf het spel niet of ooit gespeeld.

Maar mischien kun je googlen en opzoek gaan naar Fable Savegame
Er zijn namenlijk een hoop cheat sites met uitgespeelde savegames erop.
Zodat je terug kan naar jouw hoofdstuk mischien.

Maja ik weet natuurlijk niet of het zo word gesaved dat je elk level dan weer opnieuw kan spelen.

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-12 22:20
Ik heb al een paar uur op google rondgezocht, maar helaas.... Vooralsnog is het uitzicht overnieuw te beginnen. Echter, het enige fijne is, is dat ik nu weet wat ik moet doen om bepaalde dingen gedaan te krijgen.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding