Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 11:18:
Gister ook eindelijk eens begonnen a.d. Black Edition
Dit na een aantal Ba-Co's en het ging iets minder lekker dan verwacht
Na een flink aantal uur spelen wel 3 ranks opgeklommen in Blacklist, maar ook 3x naast die Pink Slip gegrepen....
Ik denk dak vandaag gewoon overnieuw begin en niet voor die k$#@($* Punto ga, maar voor de Lexus
Hebben jullie trouwens ook dat je GPS vaak niet kan connecten? In NFSu2 lag dat aan tunnels etc. maar hier

Het maakt eigenlijk totaal niet uit welke auto je nou hebt, of je nou de snelste of de langzaamste hebt

. Het realismegehalte van het spel is 0,0! Ik rijd inmiddels in een Mitsubishi Evo, die ook nog eens getuned is. Hiermee wordt ik maar vaak zat gewoon ingehaald door een Punto en andere slome bakken!!! DIT IS TOCH BELACHELIJK :(! Waardeloos spel, koop ik de snelste auto, verlies ik alleen maar meer

. Ook hebben die tegenstanders een wegligging van een sumoworstelaar, terwijl je de politie zo omduwt (en zij jou ook). Hoop vooral dat het eerste opgelost gaat worden, tot die tijd stop ik met Career, want het is gewoon helemaal verpest

. Ik vind dat echt de meest slechte functie die iedere keer weer in NFS wordt gestopt. Zodra je een eind achterligt, gaan ze opeens heel hard remmen in bochten, crashen ze enz. en zodra je voorligt, vliegen ze door de bochten en halen ze met een langzamere auto je zo in. Met zo'n blacklistfiguur is het nog erger. Win ik aan het eind zijn auto (PRECIES dezelfde als die van mij), die minder getuned is, terwijl hij wel mij iedere keer weer dik inhaalde. En voor de duidelijkheid: ik crash met dat soort races nooit, rem in bochten enz., rij gewoon zo snel als ik kan

. Hoop dat dit echt veranderd! De laatste NFS die nog écht goed was, was Porsche2000. Daarna ging het bergafwaarts

, door dit soort functies

.