[Multi-platform] Need for Speed: Most Wanted - Deel 2

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.557 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik zal direct even de nieuwe Omega drivers proberen, misschien lost het iets op met het shadow probleem :)

//EDIT
Even geprobeerd, en de blokkerige schadows zijn er nog wel steeds, maar het lijkt toch beter dan de orginele drivers. Daarnaast loopt het spel voor het gevoel een stuk beter :9

[ Voor 47% gewijzigd door Phyxion op 19-11-2005 09:21 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 12:11
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 23:16:
[afbeelding]

is dit een beetje redelijk beeld voor my systeem ?
Ik denk dat je alle graphics ed wel op het hoogst kan draaien. Dus als je alles op het hoogst zet en hij doet het goed dan heb je wel een lekker gamepje. Ikzelf heb een 6800GT 256mb en kan alles op het hoogst draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
In de Openingpost staan ook een aantal instellingen die in het register te veranderen zijn. Die performance drop bij Ati kaarten komt van het particle-system die wordt gebruikt om de deeltjes die opspringen bij het wegrijden (o.a.) weer te geven.

Misschien is deze link dan nog wel even handig voor de startpost? Deze mensen hebben voor de demo (maar de instellingen zijn hetzelfde als de echte) de video-instellingen getest om te kijken wat de invloed ervan is op de kwaliteit maar ook op de performance. Link:

http://www.tweakguides.com/NFSMW_1.html

Particle stukje:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Most Wanted]

g_ParticleSystemEnable

This setting controls the particle system in the game, and if set to 1 particle effects (such as smoke from spinning wheels) will be enabled. Particle effects can be particularly punishing on some systems, and if you notice that your FPS falls noticeably in situations where there is lots of visible smoke, dirt or explosions, setting this to 0 will switch off such effects in return for a performance boost.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

VerkerkSander schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 01:43:
Speel het hier op mijn prescott'je 2.8 en 9800XT perfect...

Echter gaat het beeld soms echt heeel traag en als ik dan het menu in ga is het daar ook bagger traag, dit gaat dan na 20 sec weg.. toch is het heel irritant..

hebben meerdere dit ? heb al beetje gezocht in topic maar niks kunnen vinden.

Heb al geprobeerd zoveel mogelijk processen te killen maar heeft niks mee te maken, ook nog getest door muziek op de achtergrond aan te zetten (WMP 10) dit speeld gewoon door zonder happeringen.

Wanneer het zo traag word als ik hem dan gelijk afsluit is mijn pross ook niet warm, teminste als ik F.E.A.R ofzo speel is hij warmer nadat ik hem afsluit.

(ps: toevallig vorige week pc opnieuw geinstalleerd, bij alle spelen werkt gewoon perfect behalve soms bij dit spel, ligt dus niet aan windows install)
Yup precies hetzelfde hiero. Specs: P4 2.4 @ 2.8 (northwood), 9800pro en 1gb aan corsair geheugen
En het is zeer irritant, lijkt net of het gewoon random gebeurt, dacht eerst dat het aan me OC lag, maar nu zie ik dat meerdere mensen het hebben, terwijl ik het met de demo niet had :o 8)7

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:49
Ditzelfde probleem heb ik ook gehad met NFSU 1 en 2 met m'n 9800XT 128 mb. Enige wat toen hielp was het spel afsluiten en opnieuw de race doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online
Viper2k1 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 09:53:
In de Openingpost staan ook een aantal instellingen die in het register te veranderen zijn. Die performance drop bij Ati kaarten komt van het particle-system die wordt gebruikt om de deeltjes die opspringen bij het wegrijden (o.a.) weer te geven.

Misschien is deze link dan nog wel even handig voor de startpost? Deze mensen hebben voor de demo (maar de instellingen zijn hetzelfde als de echte) de video-instellingen getest om te kijken wat de invloed ervan is op de kwaliteit maar ook op de performance. Link:

http://www.tweakguides.com/NFSMW_1.html

Particle stukje:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Most Wanted]

g_ParticleSystemEnable

This setting controls the particle system in the game, and if set to 1 particle effects (such as smoke from spinning wheels) will be enabled. Particle effects can be particularly punishing on some systems, and if you notice that your FPS falls noticeably in situations where there is lots of visible smoke, dirt or explosions, setting this to 0 will switch off such effects in return for a performance boost.
Quote uit de SP:
Verder bestaat er nog een optie om bepaalde settings te veranderen, namelijk Most Wanted Tweaker.
Alle credits hiervoor gaan natuurlijk naar Scyphe.

Afbeeldingslocatie: http://img418.imageshack.us/img418/1382/mwtweaker6ak.png
Bij iedere settings staat ook een uitgebreide beschrijving ;)

//EDIT:
En voor de mensen die last hebben van die grote zwarte blokkerige schadows, zo ziet het er uit met de nieuwste Omega drivers, ze zijn nog wel wat blokkerig, maar het zijn geen pikzwarte vlakken meer, je kan nu tenminste weer de grond zien :9
Afbeeldingslocatie: http://img504.imageshack.us/img504/4722/nfsmw0000ur.jpg
en
Afbeeldingslocatie: http://img513.imageshack.us/img513/2159/nfsmw0014yn.jpg

Dit is trouwens mijn volledig getunede Clio :P Is toch best wel aardig gelukt dacht ik zo :*)

[ Voor 15% gewijzigd door Phyxion op 19-11-2005 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
"In de Openingpost staan ook een aantal instellingen die in het register te veranderen zijn."

Ik herhaal mezelf maar even. Is misschien nodig. Ik bedoel daar ook dat progje mee. Maar dat progje geeft geen mooie plaatjes met de verschillen tussen de settings! Het is een aanvulling op het progje.

Hey, maar is al goed, als hulp (ook al is die volgens jou misschien dubbel) ook al niet meer kan zonder zo'n irritante houding FnF, hey dan niet! :/

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online
Viper2k1 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 10:37:
"In de Openingpost staan ook een aantal instellingen die in het register te veranderen zijn."

Ik herhaal mezelf maar even. Is misschien nodig. Ik bedoel daar ook dat progje mee. Maar dat progje geeft geen mooie plaatjes met de verschillen tussen de settings! Het is een aanvulling op het progje.

Hey, maar is al goed, als hulp (ook al is die volgens jou misschien dubbel) ook al niet meer kan zonder zo'n irritante houding FnF, hey dan niet! :/
Absoluut geen irritante houding hoor, ik snap niet waar je het uit vandaan haalt, maar als jij die link daar echt zo graag tussen wilt hebben, dan zal ik hem er wel even tussen zetten hoor :P Maar ik bedoel gewoon dat we dan op laatst allemaal sites krijgen met dezelfde tweaks ;)
Maar verder is hulp altijd welkom hoor O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mense,

Net ff geregisterd als member en gelijk ff een vraagie over screen resolution (ik heb t nergens kunnen vinden).

Ik speel NFSMW op laptop en doorgaans kan ik daar behoorlijk hoge resoluties mee neerzetten. Echter bij NFSMW kan ik niet hoger dan 1024x768 :(

Bij voorgaande delen (ik geloof NFSu/NFSu2) was dit via het register aan te passen door resolution een andere waarde te geven.

Nu weet ik alleen niet of en zo ja met welke waarde dat bij NFS MW kan.... :/

Mijn specs zijn:

Pentium M? @ 3.0
ATI Mobility Radeon 9600/9700 64 MB 8)7
2 x 512 DDR ram

Graag hulp! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 10:46:
Hey mense,

Net ff geregisterd als member en gelijk ff een vraagie over screen resolution (ik heb t nergens kunnen vinden).

Ik speel NFSMW op laptop en doorgaans kan ik daar behoorlijk hoge resoluties mee neerzetten. Echter bij NFSMW kan ik niet hoger dan 1024x768 :(

Bij voorgaande delen (ik geloof NFSu/NFSu2) was dit via het register aan te passen door resolution een andere waarde te geven.

Nu weet ik alleen niet of en zo ja met welke waarde dat bij NFS MW kan.... :/

Mijn specs zijn:

Pentium M? @ 3.0
ATI Mobility Radeon 9600/9700 64 MB 8)7
2 x 512 DDR ram

Graag hulp! :?
Met die specs is het echt niet aan te raden boven 1024x768 dat spel te gaan spelen, tenzij jij 't lekker vindt om met 0-15fps te spelen.

Als je 't toch wil proberen, moet je even in de openingspost kijken, daar staat de register key en een programma waarmee je een hoop kunt veranderen.

ps. ik heb wel het gevoel dat cpu iets belangrijker is dan gpu bij dit spel, want bij mij is 1024x768 alles max (motion blur + overbright uit) prima speelbaar. Ik heb trouwens ook heel soms dat het spel ineens voor 5-10s heel schokkerig/langzaam draait, maar 5-10s is (als het heel af en toe gebeurt) wel uit te wachten ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2005 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat niet natuurlijk,

maar als ik i.d. drivers/ingame de AA aanzet word t een dia-show :+

Vaak los ik dit op door alle ellende (FSAA/AA) uit te schakelen en mijn reso omhoog te gooien naar 1152x864

Ik weet dat mijn specs niet echt de sh*t zijn, maarja dit is mij schoollaptop en daar moek t mee doen ;(

Hellaas staat er in dat prog geen resolutie aanpassen...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2005 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Voor de mensen die de Demo of de Full version niet kunnen installeren omdat hij je DirectX versie niet vind is hier een oplossing.

In de Demo ga naar de map autorun en edit de autorun.cfg en verander daar de regel DirectXVersion=9.0c naar DirectXVersion=0.

Neem aan als je de CD/DVD even naar een iso schrijft je dit ook kan aanpassen.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Stel je neemt het op tegen iemand in de blacklist en je verliest; ben je je auto dan_echt_kwijt. Of is het zo dat als je de vorige Save Game load je 'em weer hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door Silent Thunder op 19-11-2005 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online
Tranzy schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 10:55:
Voor de mensen die de Demo of de Full version niet kunnen installeren omdat hij je DirectX versie niet vind is hier een oplossing.

In de Demo ga naar de map autorun en edit de autorun.cfg en verander daar de regel DirectXVersion=9.0c naar DirectXVersion=0.

Neem aan als je de CD/DVD even naar een iso schrijft je dit ook kan aanpassen.
Bedankt, ik zal het meteen even aan de SP toevoegen ;)

//EDIT:
Toegevoegd, en je naam even bij de "Met dank aan:" lijst ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Phyxion op 19-11-2005 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Silent Thunder schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 11:00:
Stel je neemt het op tegen iemand in de blacklist en je verliest; ben je je auto dan_echt_kwijt. Of is het zo dat als je de vorige Save Game load je 'em weer hebt.
als je al weet dat je verliest, voor einde van de race "esc" en restart drukke? :+

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online
R-B schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 11:10:
[...]

als je al weet dat je verliest, voor einde van de race "esc" en restart drukke? :+
Ja, inderdaad, je kan zo vaak restarten als je wilt, en Esc is gewoon de hele zooi cancelen, dus je verliest je auto niet zo snel hoor (Als dat ook maar mogelijk is :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister ook eindelijk eens begonnen a.d. Black Edition >:)

Dit na een aantal Ba-Co's en het ging iets minder lekker dan verwacht })

Na een flink aantal uur spelen wel 3 ranks opgeklommen in Blacklist, maar ook 3x naast die Pink Slip gegrepen.... |:(

Ik denk dak vandaag gewoon overnieuw begin en niet voor die k$#@($* Punto ga, maar voor de Lexus :P

Hebben jullie trouwens ook dat je GPS vaak niet kan connecten? In NFSu2 lag dat aan tunnels etc. maar hier :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
*FnF je hebt mail op je wanadoo account, heb niet het idee dat dat hier thuishoort*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer mensen problemen met stuurtjes en pedalen in dit spel ?

Bij mij werkt m'n thrust forcefeedback stuur niet goed.
Hij geeft in rust stand al voor de helft gas.
Ik heb het stuur in gesteld op combined en seperate pedal mode maar geen resultaat ...
Of speelt iedereen (PC) hier met de pijltjes toetsen ?
Pinnen van de kabels gecheckt en alles ok.
Nieuwste drivers voor het stuur gedownload, maar helaas.
Op bijna alle fora zie ik niks mbt stuurtjes en ervaringen, mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al opnieuw gecalibreerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:47
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 11:18:

Na een flink aantal uur spelen wel 3 ranks opgeklommen in Blacklist, maar ook 3x naast die Pink Slip gegrepen.... |:(

Ik denk dak vandaag gewoon overnieuw begin en niet voor die k$#@($* Punto ga, maar voor de Lexus :P

Hebben jullie trouwens ook dat je GPS vaak niet kan connecten? In NFSu2 lag dat aan tunnels etc. maar hier :?
Het maakt eigenlijk totaal niet uit welke auto je nou hebt, of je nou de snelste of de langzaamste hebt :X. Het realismegehalte van het spel is 0,0! Ik rijd inmiddels in een Mitsubishi Evo, die ook nog eens getuned is. Hiermee wordt ik maar vaak zat gewoon ingehaald door een Punto en andere slome bakken!!! DIT IS TOCH BELACHELIJK :(! Waardeloos spel, koop ik de snelste auto, verlies ik alleen maar meer :(. Ook hebben die tegenstanders een wegligging van een sumoworstelaar, terwijl je de politie zo omduwt (en zij jou ook). Hoop vooral dat het eerste opgelost gaat worden, tot die tijd stop ik met Career, want het is gewoon helemaal verpest :(. Ik vind dat echt de meest slechte functie die iedere keer weer in NFS wordt gestopt. Zodra je een eind achterligt, gaan ze opeens heel hard remmen in bochten, crashen ze enz. en zodra je voorligt, vliegen ze door de bochten en halen ze met een langzamere auto je zo in. Met zo'n blacklistfiguur is het nog erger. Win ik aan het eind zijn auto (PRECIES dezelfde als die van mij), die minder getuned is, terwijl hij wel mij iedere keer weer dik inhaalde. En voor de duidelijkheid: ik crash met dat soort races nooit, rem in bochten enz., rij gewoon zo snel als ik kan :X. Hoop dat dit echt veranderd! De laatste NFS die nog écht goed was, was Porsche2000. Daarna ging het bergafwaarts :X, door dit soort functies :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online
Viper2k1 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 11:21:
*FnF je hebt mail op je wanadoo account, heb niet het idee dat dat hier thuishoort*
Ontvangen, en ook jij hebt een mailtje op je account ;)
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 11:31:

Bij mij werkt m'n thrust forcefeedback stuur niet goed.
Hij geeft in rust stand al voor de helft gas.
Ik heb het stuur in gesteld op combined en seperate pedal mode maar geen resultaat ...
Of speelt iedereen (PC) hier met de pijltjes toetsen ?
Pinnen van de kabels gecheckt en alles ok.
Nieuwste drivers voor het stuur gedownload, maar helaas.
Op bijna alle fora zie ik niks mbt stuurtjes en ervaringen, mis ik iets?
Wat je even moet doen is de Controls op Standard zetten, en dan bij 'Brake' en op de rem trappen, de rest op standaard laten, dan denk ik dat hij het wel weer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordat ik de nieuwe drivers had geinstalleerd heb ik dat inderdaad gedaan.
Geen resultaat, en met de nieuwe drivers
kan ik niet meer calibreren alleen de "input testen", dat wil zeggen dat ik alle knoppen en assen kan controleren .
De meters en knopjes reageren dan ook maar de "bar" voor het gas pedall (y-as) staat dan al half gevuld... zucht..
Lijkt dan ook dat het waarschijnlijk niet aan het spel licht hoewel ik dit in ColinMcRae niet had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The__Virus schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 11:40:
[...]

Het maakt eigenlijk totaal niet uit welke auto je nou hebt, of je nou de snelste of de langzaamste hebt :X. Het realismegehalte van het spel is 0,0! Ik rijd inmiddels in een Mitsubishi Evo, die ook nog eens getuned is. Hiermee wordt ik maar vaak zat gewoon ingehaald door een Punto en andere slome bakken!!! DIT IS TOCH BELACHELIJK :(! Waardeloos spel, koop ik de snelste auto, verlies ik alleen maar meer :(. Ook hebben die tegenstanders een wegligging van een sumoworstelaar, terwijl je de politie zo omduwt (en zij jou ook). Hoop vooral dat het eerste opgelost gaat worden, tot die tijd stop ik met Career, want het is gewoon helemaal verpest :(. Ik vind dat echt de meest slechte functie die iedere keer weer in NFS wordt gestopt. Zodra je een eind achterligt, gaan ze opeens heel hard remmen in bochten, crashen ze enz. en zodra je voorligt, vliegen ze door de bochten en halen ze met een langzamere auto je zo in. Met zo'n blacklistfiguur is het nog erger. Win ik aan het eind zijn auto (PRECIES dezelfde als die van mij), die minder getuned is, terwijl hij wel mij iedere keer weer dik inhaalde. En voor de duidelijkheid: ik crash met dat soort races nooit, rem in bochten enz., rij gewoon zo snel als ik kan :X. Hoop dat dit echt veranderd! De laatste NFS die nog écht goed was, was Porsche2000. Daarna ging het bergafwaarts :X, door dit soort functies :(.
catch up kan je toch gewoon uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
Mijn auto heeft altijd een kleine afwijking naar rechts (de demo) :? ....ik gebruikt gewoon mijn toestenbord en heb alleen een joystick aangesloten (die ik niet gebruik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 11:18:

Shit ik heb ook de Punto gekozen, daar moet het toch ook mee lukken? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je komt wel een eindje, maar ik vind het echt een zure wagen. Die lexus is mooier en sneller (hoewel je toch wel ingehaald word |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 14:23

Booster

Superuser

Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 11:31:
Ja, er zijn meer mensen met problemen. Je moet in ieder geval zorgen dat je maar één joystick tegelijk inplugged.

Ik kan op het moment mijn brake axis niet instellen. Toen ik in het begin die BMW had ging dat nog gewoon goed (zowel gas als rem deed het), maar nu ik zelf een auto heb gekocht niet meer?
Opnieuw calibreren werkt ook niet. In de demo werkte dit nog goed.
Smokey! schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 12:00:
Mijn auto heeft altijd een kleine afwijking naar rechts (de demo) :? ....ik gebruikt gewoon mijn toestenbord en heb alleen een joystick aangesloten (die ik niet gebruik)
Haal je joystick eruit en je probleem is weg ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Booster op 19-11-2005 12:07 ]

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 11:53:
TheVirus:
[Het maakt eigenlijk totaal niet uit welke auto je nou hebt, of je nou de snelste of de langzaamste hebt :X. Het realismegehalte van het spel is 0,0! Ik rijd inmiddels in een Mitsubishi Evo, die ook nog eens getuned is. Hiermee wordt ik maar vaak zat gewoon ingehaald door een Punto en andere slome bakken!!! DIT IS TOCH BELACHELIJK :(! Waardeloos spel, koop ik de snelste auto, verlies ik alleen maar meer :(. Ook hebben die tegenstanders een wegligging van een sumoworstelaar, terwijl je de politie zo omduwt (en zij jou ook). Hoop vooral dat het eerste opgelost gaat worden, tot die tijd stop ik met Career, want het is gewoon helemaal verpest :(. Ik vind dat echt de meest slechte functie die iedere keer weer in NFS wordt gestopt. Zodra je een eind achterligt, gaan ze opeens heel hard remmen in bochten, crashen ze enz. en zodra je voorligt, vliegen ze door de bochten en halen ze met een langzamere auto je zo in. Met zo'n blacklistfiguur is het nog erger. Win ik aan het eind zijn auto (PRECIES dezelfde als die van mij), die minder getuned is, terwijl hij wel mij iedere keer weer dik inhaalde. En voor de duidelijkheid: ik crash met dat soort races nooit, rem in bochten enz., rij gewoon zo snel als ik kan :X. Hoop dat dit echt veranderd! De laatste NFS die nog écht goed was, was Porsche2000. Daarna ging het bergafwaarts :X, door dit soort functies :(.]

BaCoNL:
catch up kan je toch gewoon uitzetten?
Was dat maar zo. Dat kan alleen bij Quick Races... Of je kunt me laten zien hoe het wel moet >:).

[ Voor 76% gewijzigd door The__Virus op 19-11-2005 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Huh vaag, toen ik de nr.15 op de black list versloeg, kreeg ik zijn bak (VW Golf V).
Maar toen ik vervolgens de nr.14 ownde kreeg ik niet zijn wagen? (was 'n getune'de Lexus volgens mij).

Die challenge met hem heb ik immers gewonnen, waarom krijg ik dus zijn bak niet?

[ Voor 3% gewijzigd door Silent Thunder op 19-11-2005 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is omdat je de KANS hebt zijn bak te winnen. Je wint hem dus niet standaard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 12:06:
Dat is omdat je de KANS hebt zijn bak te winnen. Je wint hem dus niet standaard ;)
Wat had ik dan extra moeten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
Silent Thunder schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 12:05:
Huh vaag, toen ik de nr.15 op de black list versloeg, kreeg ik zijn bak (VW Golf V).
Maar toen ik vervolgens de nr.14 ownde kreeg ik niet zijn wagen? (was 'n getune'de Lexus volgens mij).

Die challenge met hem heb ik immers gewonnen, waarom krijg ik dus zijn bak niet?
Aan het eind kun je uit 6 icoontjes kiezen. Elk van die icoontjes zorgt ervoor dat je iets krijgt. Onder 3 die vraagtekens (of die bonusdingen iig ;)) heb je de kans zijn auto te winnen, geld te winnen of nog weer andere dingen. De ene keer heb je dus zijn auto gehad, de andere keer iets anders :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Okiej, daar ligt dat dus aan :P

[ Voor 63% gewijzigd door Silent Thunder op 19-11-2005 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 14:13

HeepH

Dope Rapper

Afbeeldingslocatie: http://img296.imageshack.us/img296/4292/woeicopy9zy.jpg

true 'pimpin....

Vet spelletje om een beetje te racen, realisme 0,0.Soms word je idd voorbijgeraced door auto's die later absoluut veel langzamer rijden dan jij,klopt geen fuck van,maar ik heb me best vermaakt,vooral met die police chases in mijn elise...

[ Voor 70% gewijzigd door HeepH op 19-11-2005 12:20 ]

http://specs.tweak.to/16495

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:36
edit: * hoow, anders quote je ff een heeel oude post 8)7 *

[ Voor 89% gewijzigd door RedPixel op 19-11-2005 12:19 ]

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:41
Kan je de deadzones van je stuur ergens aanpassen ?
Overigens ik vind het makkelijk met de toetsen te spelen, dan met de stuur, vinden meer mensen dit ook ? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind trouwens wel dat het een heerlijke engine is ook hoor...
Hij loopt werkelijk vloeiend op mijn Radeon 9700 Pro, 1024*768 alles maxxed....

Ik ben overnieuw begonnen omdat ik bij BL15 en BL14 voor de looks en performance-optie had gekozen ipv de vraagtekens.
Heb nu beide auto's gewonnen en extra cash, waardoor ik een TT kon kopen en fully tunen en tweaken...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2005 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
HeefStan schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 12:17:
[afbeelding]

true 'pimpin....

Vet spelletje om een beetje te racen, realisme 0,0.Soms word je idd voorbijgeraced door auto's die later absoluut veel langzamer rijden dan jij,klopt geen fuck van,maar ik heb me best vermaakt,vooral met die police chases in mijn elise...
Mooie bak is het toch die DB9! Hebbuh!! :9

Dat realisme is inderdaad een beetje krom ja. Ik ben gisteren 10 min tot een kwartier bezig geweest om 3x politie af te schudden! Maakt niet uit wat je doet, ze halen je toch weer in! Zelfs op de golfbaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 09:18

BruT@LysT

Fear and Loathing

Wat ik nou vooral niet snap aan de graphics, is waarom je WEL 'road reflection' in kan stellen, maar je in geen enkel geval road reflection te zien krijgt!, Op alle screenshots hier is dat te zien. Maar de xbox360 heeft WEL road reflection, en dat ziet er echt vet mooier uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper2k1 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 12:38:
[...]

Dat realisme is inderdaad een beetje krom ja. Ik ben gisteren 10 min tot een kwartier bezig geweest om 3x politie af te schudden! Maakt niet uit wat je doet, ze halen je toch weer in! Zelfs op de golfbaan!
Ik heb altijd moeite om de politie bij me te houden... :P
BruT@LysT schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 12:45:
Wat ik nou vooral niet snap aan de graphics, is waarom je WEL 'road reflection' in kan stellen, maar je in geen enkel geval road reflection te zien krijgt!, Op alle screenshots hier is dat te zien. Maar de xbox360 heeft WEL road reflection, en dat ziet er echt vet mooier uit.
Als ik de zon tegen heb op een heuvel is de roadreflection soms zelfs verblindend. Rain effect is ook behoorlijk irritant als je je ergens op focust en er komt een druppel op je scherm precies op hetgeen waar je je op focust.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2005 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:08
Misschien omdat jouw videokaart dat niet aan kan ofzo? Ik zie gewoon road reflection hoor...

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:11
Viper2k1 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 12:38:
[...]

Tip die ook in het spel gegeven wordt: Je schudt ze nooit af op pure snelheid. Wat dus beter werkt: in de binnenstad blijven, veel zijstraten induiken, keer gerust eens om en beuk je achtervolger, of rij hem klem. Wat ook leuk is, als er 1 voor je zit dan gaat hij steeds harder rijden om je voor te blijven, en dan ben jij de opjager :P Als je dan op hoge snelheid binnenlangs bij hem kan komen en zijn kont wegduwen dan ben je hem op zeker kwijt of iig een leuke schade toegebracht. Ook zijn er, als je maar een paar wagens hebt af te schudden, veel meer cooldownplekken dan op de kaart aan staat gegeven, op de golfbaan, in een winkelcentrum op de 1e etage:P of gewoon een parkeerplaats is dan effectiever dan rondrijden naar een cooldownplek om vervolgens een collega van je achtervolger tegen te komen...
Sluuut schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 12:50:
Misschien omdat jouw videokaart dat niet aan kan ofzo? Ik zie gewoon road reflection hoor...
Icm overbright of hoe heet die optie is het echt wel eens verblindend. Bijvoorbeeld als je uit een tunnel komt en dan schuin omhoog het licht in rijdt dan is het echt fel...

[ Voor 14% gewijzigd door phYzar op 19-11-2005 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruT@LysT

BruT@LysT

Fear and Loathing

Laat eens een screen zien waar je road reflection ziet dan!
Ik zie wel wat licht reflectie etc, maar ik heb het dus over reflecties vergelijkbaar met NFSU1/2, waarbij je de gebouwen en de bomen etc in de weg weerspiegeld ziet. Op de xbox360 heb ik zeker een half uur gespeeld en dat had zwaar gedetailleerde road reflectie, maar waarschijnlijk heeft een pc de power daar dus gewoon niet voor.

[ Voor 27% gewijzigd door BruT@LysT op 19-11-2005 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH

HeepH

Dope Rapper

Afbeeldingslocatie: http://img501.imageshack.us/img501/4557/elise4us.jpg
en mijn 2e ''ride'' ...

Tip voor iedereen die nog niet zover is, koop een elise, die auto stuurt zo relaxt. Dan doe je wat upgrades (vooral handling upgrades), en kan je zulke scherpe bochten maken dat je elke cop zo afschud als je hem even niet kunt gebruiken, let wel, voor races is hij niet ideaal, want op circuits met lange rechte stukke kom je echt top-end te kort (mijn carrera was sneller, en die had minder upgrades)...

Op mijn plaatje rechtsonder zie je trouwens het dak reflecteren, voila, road reflection...

(7800gtx)

[ Voor 13% gewijzigd door HeepH op 19-11-2005 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Kheb effe een vraagje. Ik vond bij NFS UG2 dat de ground texture nogal brak was. Als ik zo naar wat screens kijk lijkt me dat nog steeds het geval. Kan ieman dat bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn man met welke omega of normale ati driver ik ook gebruik die schaduwen zijn altijd blokkerig ??? komt daar denken jullie nog een fix voor of is het gewoon normaal???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Ik probeer inderdaad veel op snelheid te doen, dat gaan we dus anders doen! Thanks!

Ik vind het wel jammer dat er niet meer keuze is qua auto's in het begin. Bij NFS:U2 waren het er toch meer. 4 of 5, maar toch meer. Maar goed, op een gegeven moment zal een CD wel vol zijn! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BruT@LysT schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 12:59:
Laat eens een screen zien waar je road reflection ziet dan!
Ik zie wel wat licht reflectie etc, maar ik heb het dus over reflecties vergelijkbaar met NFSU1/2, waarbij je de gebouwen en de bomen etc in de weg weerspiegeld ziet. Op de xbox360 heb ik zeker een half uur gespeeld en dat had zwaar gedetailleerde road reflectie, maar waarschijnlijk heeft een pc de power daar dus gewoon niet voor.
NFSU 1/2 is ook heel anders. Het was er nat en donker. Hier is het grotendeels droog en licht. Vandaar dat je niet de hele omgeving in het wegdek terug vindt. Het effect op het wegdek als het regent vind ik dan ook beter uitgewerkt dan bij de underground serie. Ik vond het er daar altijd iets te 'shiny' uitzien.

Ik rijd nu rond in de Porsche Cayman S van die kakker, maar wat heeft dat ding een irritant geluid. Als hij boven de 6500 toeren zit, komt er boven op het zware geluid een hele hoge irritante 'vibrator lijkt het wel' geluidje bij.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2005 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruT@LysT

BruT@LysT

Fear and Loathing

Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 13:10:
Damn man met welke omega of normale ati driver ik ook gebruik die schaduwen zijn altijd blokkerig ??? komt daar denken jullie nog een fix voor of is het gewoon normaal???
Jah echt zwaar irritant, daarom heb ik de schaduwen maar helemaal uitgezet, het is werkelijk geen gezicht :) Overigens is een groot gedeelte van de textures in het spel is geen gezicht, beetje vreemde stijl van graphics, maar dat is altijd al zo geweest met die NFS games, er zijn genoeg spellen die er veel beter uitzien en veel beter draaien, maargoed dit spel heeft toch wel wat :)

Ik denk dat ik maar gewoon even wacht, ik ben er nu inmiddels van overtuigt dat de xbox360 inderdaad betere graphics heeft, dan hoef ik hem niet te spelen op de PC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH

HeepH

Dope Rapper

Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 13:24:
[...]

NFSU 1/2 is ook heel anders. Het was er nat en donker. Hier is het grotendeels droog en licht. Vandaar dat je niet de hele omgeving in het wegdek terug vindt. Het effect op het wegdek als het regent vind ik dan ook beter uitgewerkt dan bij de underground serie. Ik vond het er daar altijd iets te 'shiny' uitzien.

Ik rijd nu rond in de Porsche Cayman S van die kakker, maar wat heeft dat ding een irritant geluid. Als hij boven de 6500 toeren zit, komt er boven op het zware geluid een hele hoge irritante 'vibrator lijkt het wel' geluidje bij.
Die hoge fluittoon is de turbo schat...dat hoort... :+ vind het wel vet geluidje, alleen als je je sounds hard hebt staan (Dwz veel decibel :P) dan doet het pijn aan je oren ja ;)

trouwens, over die bodykits hebben meer mensen het gevoel dat als je een bodykit mount dat je auto beter handeled (bij mijn elise was dit heel sterk) maar dat kan ook gevoel zijn geweest hoor. Als het zo is dan zou dat wel realistisch zijn maar ik geloof niet dat ze er bij nfs:mw echt rekening mee houden...

[ Voor 20% gewijzigd door HeepH op 19-11-2005 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Heb de demo wat zitten spelen, en vind het vrij saai. Weinig thrills ofzo. Ook die filter effecten, vind het niet erg realistisch, heb liever meer detail. Draait wel gewoon goed op hoogste level of detail hier. Ook de politie is om te lachen, met 2 vingers in de neus rijd ik gewoon weg.

Wat wel een beetje stom was, als de rumbling aanstaat van je stuur en je rijdt toch met toetsenbord(voegt toch niks toe om dit spel met stuur te spelen) dan slaat hij helemaal op hol omdat de FF effecten wel door gegeven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HeefStan schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 13:47:
[...]

Die hoge fluittoon is de turbo schat...dat hoort... :+ vind het wel vet geluidje, alleen als je je sounds hard hebt staan (Dwz veel decibel :P) dan doet het pijn aan je oren ja ;)
Ik speel al jaren racegame's, maar dit geluid is me nog nooit opgevallen, en het is echt alles behalve vet :(
Klein sampeltje.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2005 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

REDFISH schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 13:54:
Heb de demo wat zitten spelen, en vind het vrij saai. Weinig thrills ofzo. Ook die filter effecten, vind het niet erg realistisch, heb liever meer detail. Draait wel gewoon goed op hoogste level of detail hier. Ook de politie is om te lachen, met 2 vingers in de neus rijd ik gewoon weg.

Wat wel een beetje stom was, als de rumbling aanstaat van je stuur en je rijdt toch met toetsenbord(voegt toch niks toe om dit spel met stuur te spelen) dan slaat hij helemaal op hol omdat de FF effecten wel door gegeven worden.
In de demo wel ja, maar in full game niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:44
Mijn GF2 heeft er wel moeite mee..., maar het gaat om de gameplay he?

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/w.d.j.lafeber/nfs.jpg

Gave bak... maar op een of andere manier denk ik dat ik deze versie van nfs niet ga uitspelen.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH

HeepH

Dope Rapper

Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 13:57:
[...]
Ik speel al jaren racegame's, maar dit geluid is me nog nooit opgevallen, en het is echt alles behalve vet :(
Zeikerd :+ en al jaren racegames spelen maar niet weten wat een turbowhistle is ? :P haha nee ik vind het ook wel vervelend hoor,maar het heeft ook wel weer iets stoers, iets high-techs...dat het meer is als 4 stampende cilindertjes is toch leuk om te weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Niet online
HeefStan schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 14:01:
[...]
Zeikerd :+ en al jaren racegames spelen maar niet weten wat een turbowhistle is ? :P haha nee ik vind het ook wel vervelend hoor,maar het heeft ook wel weer iets stoers, iets high-techs...dat het meer is als 4 stampende cilindertjes is toch leuk om te weten :P
en toch ben ik het met hem eens :+ wat een rot geluid :D

verder echt een uber game _/-\o_ nu maar hopen dat er snel een patch uitkomt om dat geluid eruit te halen, zonder boxen spelen is ook nix :Y)

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HeefStan schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 14:01:
[...]

Nooit geweten dat het zo heette. Auto's opzich interesseren mij ook eigenlijk vrij weinig. Net even met de supra gereden en die heeft idd ook een soort van extra 'zoem' geluidje erbij, maar dat trekt verder niet alle aandacht. Bij de porsche is het zo erg dat ik op het punt sta om hem in te gaan ruilen. :'( :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
Ik hou het gewoon simpel:

Geen sjonnie troep enz enz :r :

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/drifter/Lex-1.jpg

Gewoon :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Bij mijn Audi A3 ga ik ook geen spoiler erop doen, dat staat gewoon niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis natuurlijk wèl een 'pimp my your ride' game, dat maakt het ook een stuk aantrekkelijker dan andere racegame's.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2005 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH

HeepH

Dope Rapper

Achmedd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 14:11:
Ik hou het gewoon simpel:

Geen sjonnie troep enz enz :r :

[afbeelding]

Gewoon :7
En dan met jouw nickname :+ (nofi) Dan zul je mijn auto's ook wel tof vinden want ik probeer ze altijd zo te tunen dat het iets extra's is , maar dat je nog steeds bij je zakenrelatie aan kunt komen rijden met die auto...

en @ turbowhistle verhaaltje : tja, dan heb je toch een probleem,want die porsche is verder echt een goede auto, en alle stage 2 turbo upgrades hebben zo'n fluittoontje :P

[ Voor 17% gewijzigd door HeepH op 19-11-2005 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Hehe, kicken spel! Ik ben normaal helemaal geen NFS-speler meer sinds NFS 2 ofzo :P. Maarja, deze toch ff geprobeerd :). En ik vind hem cool :D.

'k heb nu nog steeds zo'n Golf, heb nog te weinig cash om een leukere auto te kopen...hehe

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
HeefStan schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 14:20:
[...]

En dan met jouw nickname :+ (nofi) Dan zul je mijn auto's ook wel tof vinden want ik probeer ze altijd zo te tunen dat het iets extra's is , maar dat je nog steeds bij je zakenrelatie aan kunt komen rijden met die auto...

en @ turbowhistle verhaaltje : tja, dan heb je toch een probleem,want die porsche is verder echt een goede auto, en alle stage 2 turbo upgrades hebben zo'n fluittoontje :P
Nou jahhh :P
Oke, spoilertje , net bodykitje kan nog wel, maar niet van die uitgebouwde bodykits, hoge spoiler, spinners :r

=============

Hoe verander je de deadzones van je stuur ? |:(

=============

Wat betekent die premie eigenlijk ?? Krijg je dat geld nog ofzo? :X

[ Voor 8% gewijzigd door Ahmi op 19-11-2005 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HeefStan schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 14:20:
[...]
@ turbowhistle verhaaltje : tja, dan heb je toch een probleem,want die porsche is verder echt een goede auto, en alle stage 2 turbo upgrades hebben zo'n fluittoontje :P
Mn Supra heeft ook stage 2 turbo erin hangen, en die is lang niet zo irritant als die vd porsche. De porsche is idd een heerlijke auto om mee te rijden, maar 't geluid bederft toch wel mijn spelplezier :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:03
Wat zijn de drie kruisjes rechts onder in beeld, die er staan als je een van je auto's kiest om in te gaan rijden? Heb ook van die cards waarmee ik er kruisjes bij kan zetten. Maar waar het voor dient? Dacht dat het wat te maken had met hoe vaak je opgepakt bent, maar ben net voor de eerste keer opgepakt, en de kruisjes zijn niet veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achmedd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 14:26:
[...]

Wat betekent die premie eigenlijk ?? Krijg je dat geld nog ofzo? :X
Dat lijkt mij eerder hoeveel jij waard bent voor de politie :). dus je krijgt het niet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Mensen klijn vraagje. Ik heb 2 auto's en heb nu al een aantal keer bij het verslaan van een black list racer en unique peformance upp gekozen. Alleen ik kan ze niet in de shop terrug vinden. Ik wil deze nu op mijn 3e auto ( RX8 ) gaan zetten alleen ik heb er nog nooit een op een van me andere auto's gezet. En ik heb ze ook nog nooit gezien.

Ik zal er wel weer overheen kijken of zo.... Kan iemand mij mischien ene hint geven ?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:18
Iemand dit spel al met hamachi aan de praat gekregen? Een game maken lukt, de ander ziet hem ook maar hij blijft op Connecting... staan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 23:46
Qua topsnelheid klopt er ook iets niet, ik haal 275 in mijn A4 met bijna alles op upgrade 1...

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achmedd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 14:26:
[...]

Hoe verander je de deadzones van je stuur ? |:(

=============
ja dat wil ik ook weten want je moet nu echt zo minimaal sturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 14:42:
Mensen klijn vraagje. Ik heb 2 auto's en heb nu al een aantal keer bij het verslaan van een black list racer en unique peformance upp gekozen. Alleen ik kan ze niet in de shop terrug vinden. Ik wil deze nu op mijn 3e auto ( RX8 ) gaan zetten alleen ik heb er nog nooit een op een van me andere auto's gezet. En ik heb ze ook nog nooit gezien.

Ik zal er wel weer overheen kijken of zo.... Kan iemand mij mischien ene hint geven ?
Als je een unique hebt, en je komt in de shop, staat er 'press 1 for backroom' oid. In dat kleine achterkamertje kun je dan je unique installeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH

HeepH

Dope Rapper

eXistenZ_NL schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 14:47:
Qua topsnelheid klopt er ook iets niet, ik haal 275 in mijn A4 met bijna alles op upgrade 1...
a4's zijn ook lange afstands cruisers he... dus dat kan nog wel...
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 14:32:
[...]
Dat lijkt mij eerder hoeveel jij waard bent voor de politie :). dus je krijgt het niet nee.
idd, de bounty geeft aan hoeveel de politie er voor over heeft om jou te pakken te krijgen...
Brammel schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 14:32:
Wat zijn de drie kruisjes rechts onder in beeld, die er staan als je een van je auto's kiest om in te gaan rijden? Heb ook van die cards waarmee ik er kruisjes bij kan zetten. Maar waar het voor dient? Dacht dat het wat te maken had met hoe vaak je opgepakt bent, maar ben net voor de eerste keer opgepakt, en de kruisjes zijn niet veranderd.
Als al die kruisjes vol zitten dan word je auto gevorderd door de pliesie...Als je echter niet je boetes betaald maar met een get out of jail card langs de boetes gaat komt er ook geen kruisje bij, omdat er dan gedaan word alsof je nooit ge-arresteerd bent. Betaal je je boetes wel, dan krijg je zon kruisje, en 3 kruisjes ben je je auto kwijt

ik moet een helpdesk worden joh...

[ Voor 80% gewijzigd door HeepH op 19-11-2005 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 14:49:
[...]
Als je een unique hebt, en je komt in de shop, staat er 'press 1 for backroom' oid. In dat kleine achterkamertje kun je dan je unique installeren. :)
Aha :D ik wist dat ik iets over het hooft zag :P bedankt !!! :D

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
salvador4 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 14:42:
Iemand dit spel al met hamachi aan de praat gekregen? Een game maken lukt, de ander ziet hem ook maar hij blijft op Connecting... staan :(
Bij de vorige versie van Need For Speed (Underground 2 dus) werkte die door C:\....\Need For Speed Most Wanted\server.cfg te openen met notepad, en dan onderaan de regel
ADDR=%%bind("159.153.253.82")
weg te halen. Hierna werkte ook deze perfect met Hamachi. Ik weet niet zeker of dat bij deze versie ook het geval is, maar ik durf te wedden van wel ;).

Nog geen tijd gehad om het zelf uit te testen, dus maak voor de zekerheid ff een back-upje van het bestand :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:58
Ik vroeg me af of jullie een race opnieuw doen als je de auto niet wint bij de blacklist challenge.

Verder is dit spel wel leuk, rij nu in een supra..De rx8 moet ik zelf kopen :Z Dit keer minder geluk gehad..
Jammer dat het spel geen nissan skyline heeft :X

Iemand enig idee waar de "Car Impound" is? Ik meen dat er ooit in dit topic een map was gepost 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Evolutionz op 19-11-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Afbeeldingslocatie: http://img514.imageshack.us/img514/3007/flashinevo2mg.th.jpg
Geripte EVO, handling is echt perfect van die auto!

Afbeeldingslocatie: http://img514.imageshack.us/img514/9996/flashindb98zv.th.jpg
DB9, retestrak alleen jammer dat ie echt zo uberzwaar is :p

[ Voor 8% gewijzigd door flashin op 19-11-2005 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Evolutionz schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 15:09:
Ik vroeg me af of jullie een race opnieuw doen als je de auto niet wint bij de blacklist challenge.

Verder is dit spel wel leuk, rij nu in een supra..De rx8 moet ik zelf kopen :Z Dit keer minder geluk gehad..
Jammer dat het spel geen nissan skyline heeft :X
Kheb nog geen een auto gewonnen alleen geld en een of andere vaag impound ding :P maar ik ben me auto nog niet een keer kwijt geweest dus dat scheeld :P.

Verder mis ik ook de nissan 350Z. Was een leuke auto in U2

Dat car inpound is als je word opgepakt. Dan kun je je auto terrug krijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door Astennu op 19-11-2005 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Ikke wel, kan slecht tegen mijn verlies :P

Ik kan mij herinneren dat 't bij een bepaald NFS-deel juist niet kon? Als je begon dan was er zeg maar no-way back. Je moest 'em dan uitrijden en je kon achteraf/tussentijds niet cancellen/restarten.

Kans was dus groot dat je je wagen echt kwijtraakte en je opnieuw geld moest verdienen met races om 'em terug te kopen. Zorgde voor enige frustraties; maar was wel spannender... :P

[ Voor 7% gewijzigd door Silent Thunder op 19-11-2005 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:58
Ik bedoelde eigenlijk of je opnieuw begint als je de auto van de tegenstander niet wint bij de 3 "vrije keuzes" na de race :)
Iemand enig idee waar de "Car Impound" is? Ik meen dat er ooit in dit topic een map was gepost 8)7
Edit :P

[ Voor 5% gewijzigd door Evolutionz op 19-11-2005 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 14:24
Ik vind het wel een leuke game. Wel jammer van de eisen die hij nodig heeft, maar voor de rest istie toppie.

Ohja, die nederlandse typfouten moeten ze er echt uithalen :D

http://img520.imageshack.us/img520/3725/nfsmwfout5mj.jpg
(mocht je m niet zien ;) tijdesn ipv tijdens :D

Doe een volgende keer eens netjes resizen :*

[ Voor 21% gewijzigd door Crash op 19-11-2005 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
SoaDmaggot schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 14:59:
[...]

Bij de vorige versie van Need For Speed (Underground 2 dus) werkte die door C:\....\Need For Speed Most Wanted\server.cfg te openen met notepad, en dan onderaan de regel
weg te halen. Hierna werkte ook deze perfect met Hamachi. Ik weet niet zeker of dat bij deze versie ook het geval is, maar ik durf te wedden van wel ;).

Nog geen tijd gehad om het zelf uit te testen, dus maak voor de zekerheid ff een back-upje van het bestand :o
En maar roepen dat het een compleet nieuwe/andere engine is 8)7

@Typfoutjes: Ik heb ook nog wel wat fouten ontdekt maar ik denk dat dat aan m'n dual monitor setup ligt, de muis is namelijk soms ineens verdwenen.. Verder is het natuurlijk een grote bug dat je geen goede shadows kan krijgen met ATi kaarten :/
Ze hadden hem eigelijk nog een weekje langer moeten testen & verbeteren... maarja .. nu kan ik wel spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Sluuut schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 15:30:
[...]

@Typfoutjes: Ik heb ook nog wel wat fouten ontdekt maar ik denk dat dat aan m'n dual monitor setup ligt, de muis is namelijk soms ineens verdwenen.. Verder is het natuurlijk een grote bug dat je geen goede shadows kan krijgen met ATi kaarten :/
Ze hadden hem eigelijk nog een weekje langer moeten testen & verbeteren... maarja .. nu kan ik wel spelen :P
Misschien is dat schaduw-probleem wel opgelost, met nieuwe (die dus nog moet komen) Cataly's drvers. Ik hoop het in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Denk het wel ja, valt me nog mee dat er nog geen hotfix voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
Heb de demo al helemaal kapotgespeeld :P, heb echt zin in de volle versie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
SoaDmaggot schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 14:59:
[...]

Nou ik heb het geprobeert maar het werkt nog steeds niet.. helaas :( Connection to lan server has been lost roept ie na een tijdje..

[ Voor 6% gewijzigd door salvador4 op 19-11-2005 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

[...]

Dat is het helemaal niet :)

Het ziet er hetzelfde uit als NFSU 2 op scherpere textures, mooiere lichteffecten na :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 18:51

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik lees in de startpost verder niks terug over de zogenaamde speedbrake (standaard right Ctrl). Ik heb nog niet echt ontdekt of het nou bullet time is, of gewoon slow motion, volgens mij het laatste. Zijn er mensen die hier al wel wat uitgebreider mee hebben gespeeld?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruT@LysT

BruT@LysT

Fear and Loathing

Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 13:57:
[...]
Klein sampeltje.
Nou sorry hoor, maar op mijn Luidsprekers klinkt die sound echt geweldig, Die fluittonen zijn heerlijk. ik vind die geluiden van NFSMW sowiezo te geil voor woorden, kan er de hele dag wel naar luisteren :)

Maar inderdaad, je speelt te veel race'GAMES' , ga er maar eens echt in zitten, nou ik zou die sound van mijn leven niet irritant vinden, "check mijn turbo sound" :)

[ Voor 15% gewijzigd door BruT@LysT op 19-11-2005 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

salvador4 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 15:46:
[...]

Nou ik heb het geprobeert maar het werkt nog steeds niet.. helaas :( Connection to lan server has been lost roept ie na een tijdje..
Misschien moet de user aan de andere kant hetzelfde doen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
babba schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 15:48:
[...]

Misschien moet de user aan de andere kant hetzelfde doen? :P
Ja logisch, die heeft dat ook gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:03
salvador4 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 15:49:
[...]

Ja logisch, die heeft dat ook gedaan :)
Hier net ook geprobeert, helaas, het werkt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een aantal dingen vind ik wel minder aan MW.. :( In iedergeval de cops, die zijn egt achterlijk.. Je raakt ze kwijt door de linker rijbaan te nemen, en de cops de rechter.. We lost the suspect.. Yeah right, errug dom.. :/

Wat ook nergens op slaat is dat de overige racers tonnen wegen! 8)7 Je kunt ze niet van de weg af drukken, en er tegen aan rijden met 300 heeft ook geen zin want je staat in 1 keer stil.. :? Haha, en nog wat kleine foutjes zoals dat je bij het intro van een race nitro gebruikt, terwijl je he tnog helemaal niet hebt.. Heb nog nooit een standaard Fiat Punto met vuur uit de uitlaats gezien! :|

Voor de rest is de game wel lachen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
[...]

Dan mag jij mij eens even uitleggen wat de netwerk gedeelte van het spel met de render engine te maken heeft :Z

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 15:53
Heeft iemand hier al een savegame? :D Ik heb hem ook gekregen en hij is zo vetjes!! Alleen demo draaide beter hier. patrickkoning at kabelfoon dot net

[ Voor 14% gewijzigd door pretpik op 19-11-2005 16:18 ]

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand al een oplossing voor meer geld? trainer ofzo? (joeri007 @ hotmail punt com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:01

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ik zou ook graag een trainer hebben ( neo at zeelandnet punt nl)

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Smokey! schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 15:38:
Heb de demo al helemaal kapotgespeeld :P, heb echt zin in de volle versie :D
Idem dito 8)

Vreemd trouwens om te zien hoeveel volk er al de volledige versie aan het spelen is terwijl deze game voor zover ik weet nog nergens in de winkels te vinden is in Europa. Foei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Teeering die gallardo is lekker. Kan niet wachten op de ford GT.. nog 1 eikel verslaan :D

http://www.pricewatch.be/...orgini-gallardo_small.jpg

Iemand trouwens meer blauw in die 3 balkjes? *D

http://www.pricewatch.be/...gallardo_tuning_small.jpg

Oh, en aan diegene die die turbo slecht vinden klinken... koop eens een stel leuke boxen..

Doe voortaan eens netjes resizen :*

[ Voor 9% gewijzigd door Crash op 19-11-2005 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg vet

En trainers zijn voor watjes!
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.