Ik gebruik voor een aantal domeinen op mijn server Horde (IMP) webmail. Soms wil ik daarvandaan iets versturen dat niet van mijn 'default identity' moet komen, maar van een ander e-mailadres. Ik heb dat wel eens gedaan door tijdelijk een nieuwe identity te maken, maar ik zag een paar dagen terug dat het wel degelijk mogelijk is gewoon een tekstveld te hebben voor de afzender.
Ik heb gezocht in de manual van Horde en op Google, maar ik kan nergens vinden waar ik dit in kan stellen. In ieder geval niet in het admin-panel van Horde, en ik ben nu in de conf.php aan het klooien, waar ik echter ook geen resultaat boek.
Voor Horde 2.x was het makkelijk (zie 'user_change_from'). Ik kan echter een dergelijke setting nergens vinden voor 3.0.4. Google geeft allerlei resultaten dat je middels een functie de From op kan halen, maar ik wil het juist zelf in kunnen voeren!
Ik heb zelf al geprobeerd in conf.php de volgende dingen te zetten:
Niets gaf resultaat... Is dit überhaupt mogelijk, of zit ik in een heel verkeerde hoek te zoeken?
Ik heb gezocht in de manual van Horde en op Google, maar ik kan nergens vinden waar ik dit in kan stellen. In ieder geval niet in het admin-panel van Horde, en ik ben nu in de conf.php aan het klooien, waar ik echter ook geen resultaat boek.
Voor Horde 2.x was het makkelijk (zie 'user_change_from'). Ik kan echter een dergelijke setting nergens vinden voor 3.0.4. Google geeft allerlei resultaten dat je middels een functie de From op kan halen, maar ik wil het juist zelf in kunnen voeren!
Ik heb zelf al geprobeerd in conf.php de volgende dingen te zetten:
code:
en ditzelfde onder $conf['compose'].1
2
3
4
| $conf['user']['allow_from'] = true; $conf['user']['allow_fullname'] = true; $conf['user']['allow_change_from'] = true; $conf['user']['allow_change_fullname'] = true; |
Niets gaf resultaat... Is dit überhaupt mogelijk, of zit ik in een heel verkeerde hoek te zoeken?
[ Voor 9% gewijzigd door sjroorda op 16-11-2005 12:17 ]