Toon posts:

SWF file is 30 fps maar html is veel trager

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo daar,

ik heb voor mijn werk een flash file gemaakt en dat is een swf file van zo rond de 2 MB. Heb een preloader erin en alles werkt perfect als ik hem ga testen met de flashplayer. Maar als ik hem in een html pagina zet (wat ook uiteindelijk moet gaan gebeuren) dan klopt het geluid niet meer met de animatie. Dit komt omdat alles veel trager loopt. De animatie is gemaakt met 30 frames per seconde en in de HTML pagina loopt hij volgens mij maar 20 of zelfs 15. Hoe kan dit en wat kan ik eraan doen? (mijn animatie op 20 frames of op 15 zetten is geen optie)

Alvast hartelijk dank!!

Tim

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 09:03

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Hmm dit ligt aan de manier waarop flash het geluid verwerkt.
Als ik jouw verhaaltje zo lees , dan probeer je je soundfiles te streamen, als je dat doet dan dropt flash af en toe frames om je geluid bij te houden en als het dus synchroon moet lopen dan is dat dus not funny.

Hoe roep je je sound files aan? gebruik je actionscript? of heb je ze gewoon op een layer in de timeline ge-embed?

[ Voor 38% gewijzigd door Hans.Solo op 16-11-2005 14:44 ]

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-08 07:25
Export je soundfiles voor Actionscript, het eerste frame. Dan worden ze geladen met je preloader ipv gestreamed. (Toevallig heb ik net een project op school achter de rug waar dit ook zo was ;))
Mocht je er niet uit komen, roepen.

/edit

Hoofdletters

[ Voor 6% gewijzigd door _eXistenZ_ op 16-11-2005 15:23 ]

There is no replacement for displacement!

Verwijderd

Topicstarter
De files worden al via actionscript gepreload maar ik heb het al opgelost. Ik heb de flash file 2 fps opgehoogd waardoor de swf te snel gaat in de flashplayer maar gewoon zoals het hoort op de html pagina en dat is het belangrijkst. In ieder geval bedankt voor jullie reactie