Toon posts:

Nokia PC Suite - kan niet verwijderd worden? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem. Ik wil me nokia pc suite eraf halen omdat hij het niet doet en nu heb ik een nieuwere versie gedownload en die wil ik instaleren. Maar nu moet ik eerst de oude verwijderen. Als ik bezig ben met verwijderen krijg ik opeens dit scherm, waar zou dat aan kunnen liggen. En eindigt het deinstaleren en staat het er dus gewoon nog op.
Afbeeldingslocatie: http://img165.imageshack.us/img165/2443/naamloos8fc.jpg
eff voor de duidelijkheid wat er precies staat.
Afbeeldingslocatie: http://img378.imageshack.us/img378/8458/naamloos9ub.th.png

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 11:36 ]

Verwijderd

Ik zou het even proberen in veilige modus ofzo. Misschien zijn bepaalde elementen van de Nokia Software Suite in gebruik.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:29

Outerspace

Admin General Chat
Start hem inderdaad eens op in veilig modus :)
En werk je toevallig ook onder een Administrator account ? Zo niet, moet je even inloggen als Administrator.

Wauw, een sig!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 12:48
Donder anders de PC Suite directory uit je Program Files directory en run de Nokia Registry Clean 2.1 Application.

http://nokia-asia.com/nokia/0,,64221,00.html Daar te vinden.

Pvouput live

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Outerspace schreef op woensdag 16 november 2005 @ 11:36:
Start hem inderdaad eens op in veilig modus :)
En werk je toevallig ook onder een Administrator account ? Zo niet, moet je even inloggen als Administrator.
Da's een veelgemaakte slordigheidsfout ja 8)7 |:(

Maar onder veilige modus moet het lukken, anders kun je altijd nog even in je processen opzoek gaan naar dat programma'tje (start het eens op en kijk wat bovenaan staat)

Verwijderd

Topicstarter
Thnx mensen, ik ben er mee bezig.

ene in veilige modus krijg ik dit
Afbeeldingslocatie: http://img356.imageshack.us/img356/52/naamloos2bj.jpg
maar ik probeer die manier van Krypt even.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 11:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg het echt niet voor elkaar, echt wel klote. Hij zegt gewoon telkens weer dat er nog een oude pc suite op staat.

• Go2MvR
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-04 11:22
Misschien een keer je register opfrissen, daar gebruik ik altijd het programma Ccleaner voor.

Ccleaner is gratis te downen op www.ccleaner.com

Succes ;)

LinkedIn

Verwijderd

Topicstarter
BeerMaster schreef op woensdag 16 november 2005 @ 12:36:
Misschien een keer je register opfrissen, daar gebruik ik altijd het programma Ccleaner voor.

Ccleaner is gratis te downen op www.ccleaner.com

Succes ;)
Ik had gehoopt dat dit zou werken maar ook met dit programma lukt het niet. Ik heb de cleaner gebruikt, die voor problemen en ook nog de gereedschap tool.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Heb je de oude versie nog? Jas die er dan eens over heen, en uninstall dan eens?
En anders gewoon in de taskmanager die proces(sen) killen en dan heel de directory weg tyfen, rebooten (dan kan 'ie die "rommel" niet starten omdat de directory er niet is) en installeer je de nieuwe versie.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel nog even aan

software kan niet worden verwijdert > Nokia PC Suite - kan niet verwijderd worden? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

RobIII schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:05:
Heb je de oude versie nog? Jas die er dan eens over heen, en uninstall dan eens?
En anders gewoon in de taskmanager die proces(sen) killen en dan heel de directory weg tyfen, rebooten (dan kan 'ie die "rommel" niet starten omdat de directory er niet is) en installeer je de nieuwe versie.
En na het weggooien van de dir (zelf zou ik de dir hernoemen, just in case) het eerder genoemde CCleaner gebruiken om nog bestaande register settings weg te halen. :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Pagina: 1